Guest micke r1 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Al-tank ca 28 liter med inbyggd catche ,oljekyl hayabusa 09,olje kyl aprilia,vatten kyl r1 98,bärarmar westfield. Fjädrar som kom med megabusa (2 st) kittet hårdhet ? pris ! vettiga bud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Intresserad av tanken, skickat PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 (edited) Intresserad av Vattenkylaren, ser inte riktigt hur in och utgångar ser ut? Min är ju en -05 och behöver 2x25mm och 2x6mm Edited April 3, 2012 by vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 2*25 1*12 2* 6 Men du behöver nog en 05 kyl de sitter ett par givare på dom som du kanske behöver till orginal instrumentet (sitter iaf på dom gammla) Men vill du kolla om de lirar iaf är de bara göra som vanligt "låna o kolla" Kylan räcker nog iaf till körde busan med den på tävling,om de inte blev för varmt ute. Där av bytet vill ha lite mer marginaler. Ang b tank den är 800 mm lång samt ca 20 bred/hög Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Ok, jag kollar på elschemat, Alternativet är en Merca 190 kylare och då måste jag förminska allt överallt, kändes jobbigare om din är överkomlig i pris. Förmodar att din får plats under noskonen. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 200 ! då skickar jag med lite gammla slangar från r1/ hayabusa 25 mm, med lite bockar o jox på. Obs den är inte i toppskick den är ju från 98 ! men den var hel o funkade hela förra året. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Har mätt på bilen nu, tyvärr är tanken för stor för min ram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Taget Micke Är du hemma i påsk? Jag hör av mig så kanske jag kan idka avhämtning och betalning för denna och grenröret som jag nu sågat itu! Med lite tur kanske jag kan få till en provstart till annandagen om jag är riktigt flitig. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Med lite tur kanske jag kan få till en provstart till annandagen om jag är riktigt flitig. :racesmile: Är hemma...men ring innan du åker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modig Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 är också intresserad av tanken! vad har den för mått? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Tanken är såld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mange Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Finns länkarmarna kvar? vad ska det sitta för spindelleder på dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Dom finns kvar ! Vet inte riktigt exakt fabrikat på dom dom kom med kitet från westfield,troligt vis några vanliga ford grejjor :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mange Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Dom finns kvar ! Vet inte riktigt exakt fabrikat på dom dom kom med kitet från westfield,troligt vis några vanliga ford grejjor :icon_oops: Pris? :) har du alla fyra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Japp har alla fyra ! 500 kanske ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mange Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 (edited) Japp har alla fyra ! 500 kanske ? Väldigt intressant, fler bilder? o lite mått? :) Edited April 19, 2012 by Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Ang : bärarmarna ! Fått några förfrågningar ang dom ! ja måste nog ha nått bevis på att det är riktiga bärarmar eller så, i och med att det inte finns någon material stämpel på dom, till SFRO 1 besiktningen. Nåt sånt finns inte på dom de är org westfield bärarmar,dom borde duga för sfro,men dom kanske har nya regler ang material kval ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mange Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Ang : bärarmarna ! Fått några förfrågningar ang dom ! Nåt sånt finns inte på dom de är org westfield bärarmar,dom borde duga för sfro,men dom kanske har nya regler ang material kval ? Har man inte kvitto på att det är köpta länkarmar av godkänt märka eller att material stämpeln finns, går det inte igenom en SFRO 1 besikting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 ok ! Då åker dom i skrot lådan. Då är allt borta /sålt. /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts