chrilla Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Har en påbörjad ram till salu, följer med diverse delar som bakaxel, nya mätare, trumbromsar, halvfärdig tank och stolar, mm. Hade tänkt mig 3000:- för allt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin W Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Har en påbörjad ram till salu, följer med diverse delar som bakaxel, nya mätare, trumbromsar, halvfärdig tank och stolar, mm. Hade tänkt mig 3000:- för allt Kan vara intresserad av mätarna. Vad vill du ha för dem? Vad är det för stolar? /Robin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrilla Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Kan vara intresserad av mätarna. Vad vill du ha för dem? Vad är det för stolar? /Robin Oj, ursäkta har glömt att kolla tråden... Skulle helst vilja bli av med allt i första hand, det är lite ivägen. /Chrilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Vad är det för ram?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrilla Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Vad är det för ram?? Det är en Gibbs ram, följer med lite till prylar än det jag listat här som tex. rattstång och tankgivare mm. allt som jag inte behöver till mitt bygge. /Chrilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mange Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Har du några länkarmar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stimpy Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 har skickat ett pm!, kolla inkorg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts