Joaquim Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 (edited) Hej Mitt påbörjade Mk projekt är till salu. Ram: MK INDY , påbyggd fullbur (tigad) i detta kit ingår alla länkarmar med bussningar, Bakre uprights för skivor, all plast (vit gelcoat), pedalställ för bromsvåg, Chassit är pulverlackat i satinsvart. sitter även en aluplåt under hela chassit, som är popnitat samt limmat! Pris: kolla MK sportscars pris lista, glöm inte frakten, ge ett bud.. 1.6L sigma motor med ca 5500mil(servicebok finns) 6000:- sprängkåpa sigma/typ-9 (Ny) 2000:- Kardan (Ny) 1500:- Sump bafflad (ny) 2500:- Nya kulbultar samt P ändar 600:- Bränslerör (nytt) 150:- ok bak med skivor (Nytt) 1200:- Nav med nya lager bak 800:- Bromsrör samt stålomspunna slangar (nytt) 1000:- 4 st extrafälgar (renoverade och pulverlackade svarta) 1200:- Snap off ratt med nav (nytt) 2500:- Rattstång med kolapsbar del (godkänd) 500:- Knutar till styrningen (nytt) 200:- Dämpare med fjädrar (beg) 2000:- ni som vet vad saker och ting kostar vet att detta är ett bra pris.... Sakerna finns i Skåne, Skicka PM om ni undrar något //Joakim Edited February 14, 2011 by Joaquim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joaquim Posted January 26, 2011 Author Share Posted January 26, 2011 Sakerna säljs nu separat.... Priser kommer att komma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Sakerna säljs nu separat.... Priser kommer att komma Hoj! Kan du eller Robban slå mig en signal, hade behövt hämta upp prylarna imorgon :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Hoj! Kan du eller Robban slå mig en signal, hade behövt hämta upp prylarna imorgon :wub: jag är hemma efter kl 19.00, bara kom :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Finns chassit kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joaquim Posted January 26, 2011 Author Share Posted January 26, 2011 Finns chassit kvar? Japp, pris och sånt kan vi ta i pm om du är intresserad. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 jag är hemma efter kl 19.00, bara kom :prop: Kan vi göra som förra gången? Måste vara tillbaka i Karlskrona till kl 19 för möte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Kan vi göra som förra gången? Måste vara tillbaka i Karlskrona till kl 19 för möte. Jag sätter dom på samma ställe, men förmodligen är jag hemma på eftermiddagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Jag sätter dom på samma ställe, men förmodligen är jag hemma på eftermiddagen Jag hade ju gärna velat lukta lite på din radical :wub: Verkar som att jag är vid ditt runt kl 13.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Jag hade ju gärna velat lukta lite på din radical :wub: Verkar som att jag är vid ditt runt kl 13.. Då blir det ingen luktande :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Då blir det ingen luktande :515: Attans.. men jag hämtar upp imorgon Jag har säkert vägarna ännu en gång förbi ditt framåt våren ;) Och till dess har du väl bytt till F1 :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Intresserad av fälgarna, vad är det för bult mönster 4x108? Et? Henrik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joaquim Posted January 26, 2011 Author Share Posted January 26, 2011 Intresserad av fälgarna, vad är det för bult mönster 4x108? Et? Henrik. 4x108 13" x 6.5 et23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Fick aldrig något kontonummer igår, släng över det via pm så kan jag flytta över pengarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 >>Svante Vad har du nu köpt? Själv kämpar jag mot impulserna att komplettera... :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 >>Svante Vad har du nu köpt? Själv kämpar jag mot impulserna att komplettera... :banghead: Megasquirten :), hade inte tänkt handla det förrän framåt sommaren men detta kom så lägligt då jag precis sålt min motor och pengarna brände i fickan.. ..sen var priset perfekt, så pengarna räckte till både 4p-bälten och motorstyrning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amoz Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Megasquirten :) Asch då... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modig Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Finns det saker kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts