Ingenjören Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 (edited) Så var beslutet taget. Min älskade Tiger kommer att vara till salu vid Ekeby Veterandag nu i Augusti. För den som känner sig intresserad går det bra att komma och kika på den närhelst det passar. Lite detaljer om bilen. Motor: Pinto original med ny kam och packningar. Växellåda/övrig drivlina: Sierra/Typ-9 Fälg/hjul: OZ-racing "Gran turismo" 16x7,5 med 205/45-16 däck med bra mönsterdjup En trevlig bil som gör turen till glasskiosken till en dröm. Kom och kika. Prisidé: 139 000 SEK fredrik.askling@volvo.com 016-5415815 /Fredrik min_Tiger.bmp Edited August 10, 2007 by Ingenjören Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josefson Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Hej Fredrik! Är den kvar? Inte för att man har några förhoppningar om det :) Bästa Hälsningar Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted February 22, 2008 Author Share Posted February 22, 2008 (edited) Den är kvar. Dock gör vårsolen att säljaren inte är lika angelägen :D Hör av dig om du vill komma och kika. Enklast når du mig på 016-429548 (fredrik.askling@swecon.com) Edited February 22, 2008 by Ingenjören Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts