Jump to content

Power Meet Västerås


Jonte

Recommended Posts

Dags för världens största bilträff för amerikanska bilar som går av stapeln i Västerås den 5-7 juli. Vi förgyllde cruisingen förra året med våra små snygga bilar ;)

Ni ser några bilder från förra året i denna tråd

Vi skulle kunna ses även detta år på Hälla (vid IKEA, McDonalds, ICA Maxi) antingen på fredag- eller lördagkväll ungefär vid 18-tiden.

Karta

powermeet_060708_21.jpg

Mer info om träffen på deras hemsida Big Power Meet

Finns det något ledigt säte i någons sjua så åker jag gärna med, då min Indy har hittat en ny ägare i södra sverige.

I värsta fall får jag ta farsans Buick Riviera och glida omkring i den

buick.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jag är nog lite sugen. Det hänger lite på när vi kommer hem från gotlandring och hur bilen mår efter det.

Edited by Micael
Link to comment
Share on other sites

PowerMeet är ju bara ett måste !!!

Vi kommer absolut, dock utan sjua (på gång att säljas)

Hoppas ändå att vi är välkomna (åker numera Mercury -56)

Lördag passar oss bäst

Den som vill uppleva en otrolig motorfest ska ta sig till Västerås och PowerMeet

Link to comment
Share on other sites

Då säger vi Lördag med eller utan sjua på parkeringen på Hälla. Vilken tid skulle passa bra 5-6-7 ?

Det blir väldigt tjockt i trafiken senare på kvällen

Vi kommer absolut, dock utan sjua (på gång att säljas)

får man fråga om det är en stockholmare som är intresserad. Tipsade honom om din bil ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan man få be om en tidig väderobservation i morgon bitti - från valfri Västeråsare som hänger här? Vill gärna åka öppet men det är måttligt kul om det börjar vräka ner från himlen.

Jag tog förresten (om)vägen via träffen innan jag drog till kneget i dag, jäkligt mycket bilar och folk av alla de slag.

Kul att återse gamla raggarbekanta.

Link to comment
Share on other sites

Intresserad av att veta vilken tid det blir... så man kan komma och förhoppningsvis klämma lite på någons sjua... så man kan få lite inspiration till vintern...

MVH

Link to comment
Share on other sites

Vi säger vid 18 tiden ute vid hälla. Jag träffade på Hasse idag vid cruisingen och han skulle kika förbi med sin westie om vädret tillåter. Dessutom var jag förbi Hälla ikväll och det var fullt på hela parkeringen, mycket kul att se.

Kolla min provisoriska karta för ungefärlig träffpunkt. Annars når ni mig på 0739466328

post-5-1183754291_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kan man få be om en tidig väderobservation i morgon bitti - från valfri Västeråsare som hänger här? Vill gärna åka öppet men det är måttligt kul om det börjar vräka ner från himlen.

Vet inte tiden räknas som tidig morgon, men just nu så faller ett stilla duggregn över stan och väderförutsättningarna till kvällen ser ostadiga ut *tyvärr*

Link to comment
Share on other sites

Trist.

Här i Uppsala ser det väldigt grått ut men regnet håller sig borta en stund till. Enligt tv-vädret drar det in från öst under dagen.

Vilket innebär att jag struntar i Västerås i dag, tyvärr.

Beger mig till garaget några timmar - inte lika trevligt som Power Meet men betydligt nyttigare.

Link to comment
Share on other sites

Det var mycket hög luftfuktighet idag vid 18-tiden. Jag träffade på Kjelle därute som också kom utan sjua.

Vi får hoppas på bättre väder nästa år och ett gäng sjuor :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Burr sa Kasper när han såg en naken häst

Inget vidare väder, men mycket att titta på

Dock,en riktig viking dök upp. Conco med sin sjua. Starkt jobbat

post-440-1183881535_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Var Conco där i regnet...

Var det inte han som körde mud-race med sin sjua förra eller förförra året på ekeby med lera upp över öronen....

Hur det nu var så finns det nog dokumenterat i galleriet någonstans.

Det verkar vara en "riktig karl" den där Conco.... :bowdown: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...