anton Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Åkte en sväng med kameran och tog lite kort på div byggen runt Umeå i veckan. Lars seven med stor Ford 24 vent v6,bygget är till salu.Om nån är sugen så ring 090 141424 Forman bygger värmepaket o torkare Familjen Hallins snabba 7a med volvo turbo motor som gått 6,6 sek 201 meter 1,22 Åmsele superstage. Ulf inspekterar blocket efter sommaren körningar och hoppas att sönerna ska trimma mer så han kan åka fortare :lol: Familjen Karlssons garage på teg. Roland håller på att montera kompressor i sin 7a. Stefan håller på att fixa lite plåt skador efter sommarens körningar. Micke.F Trike som nu ska få fyra hjul och ska regas som bil i stället för mc. Min bil som väntar på lack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Hej Anton :) Jag ser att det händer en hel del uppe hos dig, härligt att se. Jag tycker vår webmaster ska lägga upp de här bilderna i vårt galleri på hemsidan. Mycket intressanta byggen . Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts