Jump to content

Önskar Del I Mek-garage I Södra Stockholm


dlt

Recommended Posts

Är trött på ensamheten och trångboddheten i mitt lilla garage. Skulle vilja hyra plats i ett mekgarage för indy-bygge där man kan träffa likasinnade i södra Stockholm. Alla tips är välkomna, även om ni endast känner nån som har nåt sånt garage.

Edited by dlt
Link to comment
Share on other sites

Då är vi två! :D

Känner dessutom fler som söker garage. Vi kanske ska starta ett eget "Locost-garage" i Stockholm om det finns intresse. (Och om jag får ha min Locost-Cobra där fast det inte är en sjua.) :515:

Borde kunna bli locost om vi partar på hyra och verktyg!!!

Jag kan bidra med massor med handverktyg och en DC-tig och kompressor.

Link to comment
Share on other sites

Gott, då gör vi så:

Intresseanmälan!

Jag funderar på att administrera ihop en förening vars syfte är att tillhandahålla mekplatser till intresserade och trevliga människor i södra Stockholm. Dock behöver jag fylla de platser som finns och tänkte därför höra om intresse fanns.

Tanken är att fixa en lokal kring Hägersten och sätta upp bås motsvarande ungefär tre parkeringsplatsers storlek. Priset är beräknat runt 1000-1500 kr/mån. Tanken är även att det skall vara mekplatser och inte några uppställningsplatser.

Vänligen maila mig med kontaktinformation om ni är SERIÖST intresserade av en sån plats så kan jag sammanställa en lista med intresserade. Betrakta vänligen anmälan som bindande även om den naturligtvis inte är det, för om hälften hoppar av när man kommer till skott är det ju kört.

Daniel Lundquist

dlt@dobase.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...