Jump to content

Hallå! Var är hjulen???


Drake

Recommended Posts

vi höjde gränsen ett snäpp för att de var så många som redan låg på "max" antal hjul.... så ni får vänta ett tag tills ni får tillbaka dom...

detta kommer ev att höjas igen i framtiden när allt för många "maxar" ut igen... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
vi höjde gränsen ett snäpp för att de var så många som redan låg på "max" antal hjul.... så ni får vänta ett tag tills ni får tillbaka dom...

detta kommer ev att höjas igen i framtiden när allt för många "maxar" ut igen... :)

Egentligen.....behövs denna gradering?

Flera blev besvikna vid ändringen, och jag tyckte det kändes lite konstigt att bli nedgraderad till "Nykomling" efter två år i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Egentligen.....behövs denna gradering?

Flera blev besvikna vid ändringen, och jag tyckte det kändes lite konstigt att bli nedgraderad till "Nykomling" efter två år i klubben.

Jag är lite förvånad över den "vikt" som läggs vid antalet hjul, men har samtidigt en viss förståelse.

Lösningen på en sådanhär sak kan mycket väl vara en bra sak att fundera ut samt lägga ett förslag på i

den "förslagslåda" som finns i medlemsdelen av forumet. På så sätt kan det kanske lösas till det bästa

så att alla blir nöjdare.

Det kanske räcker med att byta namn på lägstanivån från "nykomling" till

något mer i stil med "postar sällan" eller liknande. Att du inte är nykomling vet du ju redan själv och jag tror alla håller med om att man inte är det efter två år. Kanske handlar det hela bara om en opassande formulering?

Jag börjar och ni andra kommer med era förslag för att snurra igång diskussionen där istället.

Kom med ett bra förslag så ska det här nog lösa sej.

Link to comment
Share on other sites

Om jag förstått rätt ska förslagslådan inte vara för diskussioner, utan bara en "postlåda". Bättre då att fortsätta här.

Jag är emot att sätta gränser. Världen är full av gränser, många är onödiga och ställer bara till problem.

Jag föreslår att ta bort "etiketterna". Hjulen behövs inte heller, man kan ju läsa ändå hur många inlägg man gjort.

Link to comment
Share on other sites

om jag inte e helt ute å cyklar så är det möjligt att själv ändre text efter "första steget" ( dvs ca 25 kvar för dig wein)...

annars så kan jag eller Jonte ändra texten för dig.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
om jag inte e helt ute å cyklar så är det möjligt att själv ändre text efter "första steget" ( dvs ca 25 kvar för dig wein)...

annars så kan jag eller Jonte ändra texten för dig.. :)

Men hur?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...