agust Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Pågrundav tillskott i familjen se blocket.se under lotus 7 replika :image018: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Tråkigt att du måste byta en guldklimp mot en annan! En länk till Anonnsen!! Lotus 7 Replika -06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agust Posted August 19, 2006 Author Share Posted August 19, 2006 Tack för hjälpen med länken till blocket Matz . :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 hoppla... väldigt billigt.... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Rydh Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Är bilden förvrängd eller är proportionerna på bilen så? Scutteln ser väldigt hög ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Den ser nog ut så, jag har sett bilder förut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agust Posted August 20, 2006 Author Share Posted August 20, 2006 Den är högre i scutteln , jag gorde det med flit för bättre komfort inte mycket vindbrus som den är, ganska lätt att sänka , besiktnings manen sa vi kontrolerar inte höjden så det är inga problem att sänka framöver. Jag är 194 cm därav höjden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts