Michael Th Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) anledningen till denna bild var bara att jag och Aerosmith diskutera hur man lägger in bilder... och då åkte en bild på min buggy in som övnings exempel... obs ``brooklandrutorna´´ har tänkt mig att bygga likadana till mit sevenbygge men då kommer jag inte att lackera aluminiumet.... bilen byggdes på begränsad budget under 4 år det dyraste var bakfälgarna + däck 4000kr karossen köptes krockskadad och sedan byggde jag sidorna , skärmkanter, förlängde fronthuven, lock över ``baksäte´´ och ändrade bakänden. bilen har fel motor.1600..måste byta den för SFRO till en 1500. annars klassas bilen som Amatörbyggt fordon :( stoppningen på bågarna var för besiktning endast stolarna är beg buggy stolar som jag fick gratis som jag modifierat och klätt om. buggyn lackera jag i trädgården... lowcost buggy total kostnad med allt under 10tusen... mvh Michael Edited October 2, 2005 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts