bemeco Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 (edited) Jag har min reservmotor stående 2l Silvertop Zetec Mycket bra skick Välportad topp Standardventiler "race" modifierade Standardstakar Standardkolvar ARP vevstaksbultar Fast Roadcam med lite ökat lyft samt mer Duration från Andersson Racing England Ställbara kamdrev Hårdare ventilfjädrar Nya lyftare Lätt svänghjul Dunell för 215 mm Pinto koppling Dunell styrsystem Tillköp 45 mm fina Webrar Kåpa i svart Wrinkle finish 186bhp 220Nm med KN filter (191bhp 227Nm utan filter) hos LIBA i Degerberga Otroligt följsam motor att åka med Som du förstår har den inte varit gratis att bygga så runt 30000kr vill jag ha för den eller gott bud Hör av dig vid intresse 0706548597 Bengt.Metz@tele2.se Edited September 19, 2015 by bemeco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted December 26, 2015 Author Share Posted December 26, 2015 BTT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted February 21, 2016 Author Share Posted February 21, 2016 BTT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts