Pac Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Hej! den 7/3 har vi årsmöte i Locost MK så Mats G & jag håller på med valberedningsarbetet. Vi vill föreslå en styrelse som är välförankrad i klubben och som har medlemmarnas förtroende. Om du tycker att det skulle vara roligt att vara med i vår styrelse så skicka Mats G eller mig ett PM så snackar vi ihop oss. Vänligen, Mats & Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Kravet är också att man är medlem och har betalt avgiften för 2015! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 Jamen självklart! Hur skall man kunna vara med i en styrelse för en förening utan att vara medlem? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats G Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Hejsan. Det går bra att ringa till mej om man är sugen på lite styrelsejobb. 0705-230321 alt 0500-788070 Med vänlig hälsning Mats Gustavsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 22, 2015 Author Share Posted February 22, 2015 (edited) Det har framkommit ett förslag till att förändra styrelsen(ha en separat IT/Web-ansvarig) och Jocke tycker att det låter intressant så vårt förslag till sekreterare hänger lite i luften. Kort sagt, Mats och jag har hamnat i bekymmer. Finns det någon som är intresserad av att hjälpa till med Sekreterare-rollen alt. ta en ledamot-roll? Edited February 22, 2015 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts