Jump to content

Obetalda medlemsavgifter.


Eddy

Recommended Posts

Nu börjar vi närma oss slutet på år 2005.

Jag vill tacka i stort sätt alla våra medlemmar för visad hög betalningsmoral, dock finns det fortfarande en del medlemmar som inte betalat sin årsavgift 05. Det är inte så många, sammanlagt 12 st.

Jag vill be er som vet med sig att ni inte betalat att antingen sätta in 220:- på PG Nr.367442-1 eller lägga medlemskortet i ett kuvert och sända det till mig på adressen. Locost Sweden MK, c/o Eddy Borg, Patron Bergströms väg 17, 68233 Filipstad.

Har ni förlorat ert medlemskort så skicka ett mail till mig och ge mig klarhet i hur vi ska hantera detta. Adr. finns på Locost Swedens hemsida.

Vi måste kunna stryka icke gottstående medlemmar för att inte få gluggar i vårt medlemsregister och få ett avslut på 2005.

Vi vill gärna ha er kvar i vår gemenskap :)

M.V.H.

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer inte att skicka ut inbetalningskort när det blir dags för 2006 års avgift. Vi kommer att lägga ut en pdf fil på ett PG kort som ni kan skriva ut själva. När jag fått in pengarna på vårt PG konto Nr 347442-1 skickar jag nytt "skattemärke" till er. På det sättet blir det bara ett porto för klubben.

Borken: Det är lungt :notworthy: du kanske missade att det gällde 2005 års avgift :D Men visst är jag glad om ni börjar betala in 2006, en hel del har redan betalt, (Tackar Tackar )vi har stora utgifter framför oss :P

Eddy

Kommer det att skickas ut inbetalningskort för 2006 års medlemsavgift?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ok... Då testkör vi ett nytt bokföringsprogram för 2006.

Nu gäller det att alla som inte lämnat sin e-mail eller bytt gör det till eddy(a)locostsweden.se

uppge namn, medl:nr och e-mail.

Detta för att hålla nere portokostnaden och skicka faktura på medlemsavgiften via internet/mail

Många har betalat för 2006 men det finns de som dragit ut på betalningen.

Styrelsen kan inte sitta och ringa alla uteblivna eller felaktiga e-mail.

Ni som inte betalt .... snälla gör det så fort som möjligt! :notworthy:

sätt in 220:- på PG Nr.367442-1

Märk med namn, medl:nr, och 2006 ( samt ev ny e-mail ! )

Ju snabbare avgifterna kommer in ju bättre för vår aktivitetsplanering 2006 :eclipsee_steering: :D

Link to comment
Share on other sites

jag har för mig att jag skrev i någon annan tråd att jag gjort en Internetbetalning.... man har ju lite "minne guldfisk" som vanligt.. :icon_oops:

Du betalade redan den 3/11 05 :D det hedrar dig :notworthy:

Kassör´n

Link to comment
Share on other sites

:doh: Ett lite bokföringstekniskt misstag ! :lam:

Medlemsnummer mellan 1-80 kan ha fått med en dröjsmålsränta på 23%

Sorry... ignorera detta! :)

Ps/

Ytterligare en påminnelse till alla som ändrat eller inte anmält sin E-mail!

Var god och gör det! till: eddy (snabelA) locostsweden (punkt) se

Det kostar nämligen 5 kr för varje medlem som saknar eller har

en felaktig mail!

Link to comment
Share on other sites

Jag vore evigt tacksam om medlemmarna med följande Medlems Nr. vill maila in sin aktuella E-postadress till Kassören.

Nr: 16, 21, 34, 54, 57, 72, 80, 81, 92, 96, 98, 107, 109, 111, 112, 114,

118, 129, 130, 131, 134, 136, 141, 142.

Tackar på förhand :notworthy:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bästa locostvänner.

Vi står nu mitt i förberedelserna till en ny härlig locostsäsong. Inte bara för dom som har färdiga bilar i sina garage och bara väntar på att vårsolen skall tina upp de värsta isfläckarna ute på våra vägar, utan också för alla de som ligger i sina garage och skruvar för fulla muggar i hopp om att få sin andra SFRO klar och hinna med sin första säsong i sin drömbil :-)

Men det är inte bara bilbygge som är aktuellt för klubben utan klubbplanering i styrelsen är i full gång.

Förberedelse för årsmöte med allt som där tillhör. Vi har beslutat satsa på mer aktiviteter ute i vårt långa land med arrangemang då vi planerar att hyra banor för racedagar runt om i landet och utrusta depåer med utrustning för konbanor, mindre mässor o.s.v.

Som kassör ligger det på mitt ansvar att lägga fram en budget och vika kapital för den här satsningen och då behöver jag få en klar bild över hur mycket pengar vi kan spendera. Det är lite svårt i.o.m. att alla medlemsavgifter inte kommit in till oss ännu.

Det kan vara så att jag missat att boka av några av er som får det här meddelandet om utebliven medlemsavgift och hoppas då att ni tar kontakt med mig eddy.borg (snabelA) telia.com så vi får reda ut det, men om det är så att mina anteckningar är korekta och att ni ligger som obetalda.....kan ni då vara så hyggliga och sätta in 220:- Kr PG Nr 367442-1 Locost Sweden MK.

Det är helt beroende på hur mycket medlemsavgifter vi hinner få in före vårt årsmöte som är avgörande hur stor summan skall bli i vår budget för målsättningen med att ordna aktiviteter runt om i landet.

MVH. Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...