Jump to content

Vinnare av cykeln?


Jonte

Recommended Posts

Fick vi någon vinnare till cykeln som lottades ut?

Jag uppdaterade texten i söndags och vinstnumret var 75

Ingen vann den här veckan, ny dragning till nästa vecka.

Link to comment
Share on other sites

Ah!

Jag har nog lyckat slänga min lott utan att jag har varit medveten om det! Man rensar ju plånboken från skräp ibland. Jag litar på att eddy har koll på det. Har för mig att man skrev in sitt namn på lottnumret i någon lista, eller har jag drömt det :icon_blink: Är iofs inne i något trängade behov av en cykel.

m :D h

Janne

Link to comment
Share on other sites

Ah!

Jag har nog lyckat slänga min lott utan att jag har varit medveten om det! Man rensar ju plånboken från skräp ibland. Jag litar på att eddy har koll på det. Har för mig att man skrev in sitt namn på lottnumret i någon lista, eller har jag drömt det :icon_blink:  Är iofs inne i något trängade behov av en cykel.

m  :D  h

Janne

Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags. :D

Link to comment
Share on other sites

Ah!

Jag har nog lyckat slänga min lott utan att jag har varit medveten om det! Man rensar ju plånboken från skräp ibland. Jag litar på att eddy har koll på det. Har för mig att man skrev in sitt namn på lottnumret i någon lista, eller har jag drömt det :icon_blink:  Är iofs inne i något trängade behov av en cykel.

m  :D  h

Janne

Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags. :D

jag har inget minne av att jag finns med på någon sån lista?? gör jag det??? :icon_blink:

Link to comment
Share on other sites

Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags.  :D

Så man är med i rejset även om man slarvat bort lotten? :)

Link to comment
Share on other sites

Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags.  :D

Så man är med i rejset även om man slarvat bort lotten? :)

Du har lott Nr 6-9 :thumbup: Så du kan vara lugn :D

Link to comment
Share on other sites

GRATTIS CONCO Du har vunnit vår en cykel!!!! :toot: :toot: :toot:

Vinsten föll ut på de två siste siffrorna i lottdragningen lördag den 25/6 2.5.8.8.3.7.2. det gör lott 7-2 till vinnare och den har CONCO.

Eddy Kassör´n.

Link to comment
Share on other sites

Tack!!! Tack!!

hipp hipp voj

fan va jag ska åka på min hoj.....

Ska bara räkna lite på att få i en rover 8:a där..  :twisted:

Conco

Har man sån´t flyt som du har så fixar du det säkert ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...