Jump to content

Tullinge 21/5-2005


Jocke E

Recommended Posts

Locost Sweden hälsar välkommna till vårkörning på Tullinge.

Den 21:a maj kl 12.00 har Locost Sweden hyrt Tullinge för konbanekörning.

Pris per ekipage är 350:- som sätts in på postgirokonto 367 442-1, Locost MK.

Märk inbetalningen med ert namn.

Samling sker kl 11.30 vid McDonalds Årsta för gemensam färd ut till Tullinge.

På plats kommer kaffe och bullar att finnas till självkostnadspris.

Möjlighet att även köpa medlemskap i Locost Sweden (Locost MK) samt klubbartiklar såsom, t-shirts, dekaler, kepsar mm.

Konbanan kommer i god tradition med tidigare år att sättas av Magnus Thomé (rejsa).

För info ang klubben eller körningen maila till info@locostsweden.se

Väl Mött

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

När är sista anmälnings datum?

16 maj.

vore kul om någon kunde fixa nått lite mer norrut det finns ju rätt så många bilar här tro att det finns 10st bara i umeå trakten.

Det är bara att sätta igång och komma in med förslag. Är det något vettigt som klubben kan stödja utan att det blir ett förlust-arrangemang är det bara att börja planera.

Link to comment
Share on other sites

Hej ,

hur hårt håller ni på att det är seven bilar.

Jag har ju fått en liten försening :icon_oops: i mitt bygge och tänkte åka annan ban bil (speedster)i sommar, är man diskad då?

Link to comment
Share on other sites

hur hårt håller ni på att det är seven bilar.

Det beror helt på hur många 7:or som kommer.

Men det är klart, en medlem i klubben som har en annan liten banbil ser jag inga problem med. ;)

Link to comment
Share on other sites

hur hårt håller ni på att det är seven bilar.

Det beror helt på hur många 7:or som kommer.

Men det är klart, en medlem i klubben som har en annan liten banbil ser jag inga problem med. ;)

:thumbup:

Link to comment
Share on other sites

vore kul om någon kunde fixa nått lite mer norrut det finns ju rätt så många bilar här tro att det finns 10st bara i umeå trakten.

Det är bara att sätta igång och komma in med förslag. Är det något vettigt som klubben kan stödja utan att det blir ett förlust-arrangemang är det bara att börja planera.

Japp... vill ni i klubben ordna något lite längre norrut är det fritt fram för ideér :prop:

Det samma gäller er nere i syd.....

Kan vi ha lite regionsarrangemang så kommer det till glädje för alla medlemmar!

Link to comment
Share on other sites

Det här kommer ni och frestar en med nu när det precis kommit en halv millimeter snö, fy fan. ;)

Det är klart jag är med, synd att Maj ligger fyra månader framåt :(

Link to comment
Share on other sites

Nu är Banhyran betald till Tullingeträffen den 21/5 . Hyran gäller bana 06 och vår tid är mellan kl. 12-17.00.

Den första sjuan har kommit in med startavgifte. Tack Zaphod :thumbup:

Vet ni med er att ni skall deltaga, följ hans goda exempel och sätt in er avgift 350:- på PG Nr 367442-1 och märk talongen med Tullinge 21/5 05. Tackar på förhand. :D

Eddy "Kassören"

Link to comment
Share on other sites

Jag såg på Klubbsidans undersökning att 6-7- bilar beräknas vara färdiga i år :thumbup: Passa på att anmäla er till Tullinge. Det är bra att ha :whip: över sig.  :D

Och tänk på att är bilen klar utan att den är besiktigad.... Traila upp den! :D

Link to comment
Share on other sites

Har du något artikelnummer på konerna eller namn så ska jag försöka köpa likadana så kan jag låna ut dem under körningen så vi inte lider brist på koner....

Jag tänkte ändå införskaffa mig ett gäng koner privat.

027153 heter dom

Link to comment
Share on other sites

:( :( :( :( :( :(

Tullinge är kört för min del. Kommer att befinna mig på jobb uppe i norra Finland just den helgen! F...n! :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry:

Ha så kul.......

Link to comment
Share on other sites

:(  :(  :(  :(  :(  :(

Tullinge är kört för min del. Kommer att befinna mig på jobb uppe i norra Finland just den helgen! F...n! :icon_angry:  :icon_angry:  :icon_angry:

Ha så kul.......

F*n Packman, det var synd. :( Man kan väl inte hoppas på att du ska drabbas av nå´n slags "stannahemmaendagvirus" ;) :whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En nyhet för Tullinge är nu att om vädergudarna är på rätt humör så kan klubben erbjuda ett bullerprov

med start ca: kl 15.30 -16.00.

Blir vi några stycken som kommer upp och kör så kommer klubben att stå för den reskostnaden SFRO besiktningsmannen tar ut. blir vi bara några få så splittar vi på 17:- kr/ milen. återkommer i denna tråd med vad ett bullerprov kostar.

Anmälan till mig så fort som möjligt !

Bilar som hittils anmält sig är:

1. Tommy´s Dala7

2.

3.

4.

Link to comment
Share on other sites

Jag ska göra bullerprovet i mars-april nångång förhoppningsvis....

skulle det vara så att inte bilen går igenom då så kunde det vara en morot

att få ändan ur vagnen och eventuellt ta sej till tullinge

och få en chans till att fixa den saken då ju...

kan man sätta upp sej preliminärt på "buller-listan" ?

Link to comment
Share on other sites

Tullinge är kört för min del. Kommer att befinna mig på jobb uppe i norra Finland just den helgen! F...n!   

Ha så kul.......

Det kanske öppnas en möjlighet så att jag kan vara med på tullinge, men det blir inte klart förrän samma vecka.....

Jag hoppas det i så fall är ok att anmäla sig vid ankomst till banan. Eller????

Link to comment
Share on other sites

Tullinge är kört för min del. Kommer att befinna mig på jobb uppe i norra Finland just den helgen! F...n!   

Ha så kul.......

Det kanske öppnas en möjlighet så att jag kan vara med på tullinge, men det blir inte klart förrän samma vecka.....

Jag hoppas det i så fall är ok att anmäla sig vid ankomst till banan. Eller????

Toppen, Vi håller tummarna :thumbup: Det är klart att du är välkommen. :D

Kassör´n

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ha så kul grabbar....

Det är för jävligt.

Jag kan inte åka. :icon_angry:  :(

Jag är fast på ett jobb i Åre från den 19e och kommer inte söderut förrän den 26e tidigast. :(  :mad:

Nog är det väl F*N :( När vi äntligen ska börja skörda vinterns slit med bilarna och börja njuta av det klubben satsat på så strular det . Hoppas att det löser sig på nå´t sätt för dig :(

Link to comment
Share on other sites

Superswift

Nääääää :( Skojar du ?

Nej tyvärr.

Jag måste jobba på Natomötet i Åre den 24-25e och arbetet börjar redan veckan innan så jag är fast däruppe tills det är över. Det finns inte på kartan att jag kommer att kunna vara ledig tyvärr. Skittrist för jag hade verkligen behövt den träningen på Tullinge eftersom jag anmält mig till ett gäng Challenge slalomtävlingar på Tullinge i sommar.

Desutom hade det varit skoj att träffa er! Nu när jag själv slipper arrangera så kanske man hade kunnat slappna av och snackat lite mer också....

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer nog om inte bilen säljs i helgen,då det ska komma en kille från stockholm o kika på lördag om inte han tar den tar jag bort annonserna och kör med bilen i sommar det är ju endå försent att dra i gång ett nytt bygge om man ska hinna gas i sommar.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer nog om inte bilen säljs i helgen,då det ska komma en kille från stockholm o kika på lördag om inte han tar den tar jag bort annonserna och kör med bilen i sommar det är ju endå försent att dra i gång ett nytt bygge om man ska hinna gas i sommar.

Då får vi väl hoppas att det blir snöstorm i Stockholm så att han snöar in ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Synd att det inte var en spekulant från Filipstad..... ;)

Här har vi snart 2 dm snö som bara kom under natten ! :icon_angry:

Kan man inte köra 2:a SFRO med "RALLYDUBB" ? :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Hej jag pratade nyss med killen som är intreserad o han fundrade hur det skullle gå med prov körningen,jag får sätta på vinter däck.men nu när det börjar närma sig affär så är det nästan så man ångra sig ;) ,jag har ju knappt kört nått med bilen .Jag får övertala honom att åka till Tullinge så jag får kör några varv :D

Link to comment
Share on other sites

Jag får övertala honom att åka till Tullinge så jag får kör några varv  :D

Om du skall välja mellan Pest & Kolera så är nog detta det bästa alternativet ! ;)

Link to comment
Share on other sites

men nu när det börjar närma sig affär så är det nästan så man ångra sig  ,jag har ju knappt kört nått med bilen

Klart du behåller den. :thumbup:

Tänk också på att när det börjar bli sommar bör du kunna få ett bättre pris än när det är vitt ute.

Link to comment
Share on other sites

Tänk också på att när det börjar bli sommar bör du kunna få ett bättre pris än när det är vitt ute.

Så är det ! :D Mer pengar och kul under tiden du väntar ... kan det bli bättre ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...