Jump to content

Locostsweden.se


Jonte

Recommended Posts

Årets första positiva nyhet är vår egen nya hemsida Locostsweden.se

Där kommer vi lägga in nyheter, händelser, bilder och medlemsinfo.

Självklart kommer forumet vara vår naturliga samlingspunkt och mest aktiva.

Men jag uppmanar er att då och då kika in på hemsidan :)

Givetvis ska ni spara den som en favorit ;)

Hoppas ni ska trivas med den

Link to comment
Share on other sites

Gratulere med egen hjemmeside. Men jeg ser at dere har laget en gjestebok på siden, blir ikkr det litt for mye. Nå er det en egen Locost del på Rejsa og så har dere dette forumet som er veldig bra. Hvis alle meninger og svar blir spredt ut på enda flere plasser så blir det bare rot. Når det nå kommer en ny interesent innom den nye siden så leser og skriver han sine spørsmål på gjesteboken og noen går inn å hennviser ham hit hvor allt har vært diskutert før og all kompetansen er samlet. Det samme skjer når noen spørr på rejsa. Så ta vekk gjesteboken å bruk forumet direkte er mitt forslag. Har faktisk vurdert å se om vi kan koble dette forumet opp mot den Norske og Danske siden.

Link to comment
Share on other sites

Nja

Gästboken är just bara tänkt som en gästbok.

Om det är någon som besökt några av våra kommande träffar, bandagar eller allmänt tycker att det vi håller på med är kul så ska dom kunna slänga in en hälsning istället för att leta rätt på passande avdelning i forumet för att säga Hej

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke bry meg så mye, og jeg forstår tanken. Men jeg ville da ha lagt denne gjesteboken inn på forumet hvis det er mulig. Tanken min er at det beste resultatet får man ved å samle mest mulig. Og det vet jeg alt om i mitt arbeid med å samle fire land i Locost opplegget.

Link to comment
Share on other sites

Det kan nog vara sant som Rune säger angående gästbok.....

den kan kanske vara där men inte till att göra forumets arbete iallafall..

Det blir liksom "5 hjul under vagnen" då...

Hummmmm... Det kan ligga något i detta !

Men som sagt: Gästboken skall inte ersätta forumet.

Den ska väll bara vara till för att ta emot lite synpunkter ang, Hemsidan samt våra arrangemang,,,

Typ:

# Snygg sida ni...

# Ni skulle behöva...

# Tack för senast vid....

# Trevlig mässa med...

# Rolig trackday på...

# kanon....

# etc...

Men om den kan förvilla så är det kanske bättre att ta bort den ?

Ps/

Jag tycker om de slumpvis valda bilderna :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

De som går inn på siden er i utgangspunktet nyskjerrig. Da får de møte en bra internettside med mye opplysninger, noen av dem syns dette er så bra at de vil si noe om det. Når de så havner på forumet vil de møte et hav av informasjon som vil kunne vekke enda større nyskjerrighet.

Målet er at de skal bli som oss, fanget av tanken på å bygge sin egen bil.

Link to comment
Share on other sites

Kan man inte lägga upp en rubrik i forumet som heter gästbok, eller gör man inte så:)?

det går givetvis att ordna.. som det är idag så behöver man inte ens vara reggad på forumet för att skriva ett inlägg...

man kan om man vill länka så klickar man på "Gästbok" på sidan så kommer man direkt till en gästboksdel här på forumet.. :)

personligen så avstår jag nog i att ha en åsikt om "vara eller icka vara" gästbok på hemsidan då jag tycker att argumenten för "båda sidor" är vettiga och bra...

och givetvis ett stort tack till dom som jobbat med sidan och fått den så bra... :notworthy: :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har inte varit så bra med besöken på vintersemestern så jag undrar om man behöver skapa ett nytt login på "locostsweden.se" eller om man kan använda sig av det man har på denna sidan...

Link to comment
Share on other sites

tyvärr så måste du registrera dig på nytt på hemsidan :huh:

Jag har försökt söka rätt på om det går att integrera dom...men inte funnit nått än

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...
  • 3 weeks later...

Är det någon mer än jag som har haft problem med hemsida/forum.

Jag upplever det som att det går trögt och segt ibland samt att

sidorna inte vill visas över huvud taget...

Men det är kanske bara vårt Felia abonemang som är som det alltid varit! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det går inte trögt för mig.. loggar in några gånger om dagen : )

Men ett problem som jag tycker är störande är att det som jag har läst inte är markerat som läst nästa gång som jag loggar in på Forumet.. är på några olika forum men bara detta har detta problemet..

Link to comment
Share on other sites

Det går inte trögt för mig.. loggar in några gånger om dagen : )

Men ett problem som jag tycker är störande är att det som jag har läst inte är markerat som läst nästa gång som jag loggar in på Forumet.. är på några olika forum men bara detta har detta problemet..

DEN !! känner jag igen ....

det där är lite surt... :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...