Jump to content

impreza GT

Forumdeltagare
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

Profile Fields

  • Namn
    Dennis Larsson
  • Ort
    Göteborg
  • Locost-status
    Locost-intresserad

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hej o tackar för era svar och för länken (som ja tidigare sökt på men hittade inget så var bra att ja fick läsa den nu) De verkar som de e lite delade meningar där.. verkar som de finns nån lucka genom o tvinga transportstyrelsen om ja fattat de rätt enligt nya eu direktiv? Ända säkra är väl som många skrev att plocka ner den i molekyler o regga om som "eget" bygge. Jobbiga med de är att man vet ju inte vilken ram som sitter i bilen innan man sågar ner den o mäter.... Synd då jag blev jäkligt sugen på en westfield med fireblade maskin.. den var hyffsat billig med men men... Om man bara behöver plocka ner den utan att byta nått (förutom strålkastarna) kan de ändå vara värt kanske :D MVH Dennis
  2. okej ! jag trode inte det var någon skillnad då dem gör kit till övriga världen o de finns ju folk som kör dem här... kanske e specialbeställt i tjockare gods då ? Får kolla med SFRO
  3. Hej ! Jag undrar om det är helt kört o köpa en westfield i England och regga den direkt här ? Har sökt endel på forumet . Finns dock bara äldre inlägg angående detta där de i princip är omöjligt utan att plocka ner den i molekyler o köra en sfro ? Är detta helt sant ? På något annat forum hade någon skrivit att det gick o reg besiktiga om man gjorde en överklagan på en misslyckad inreggning. Spelar det någon roll vilken årsmodell bilen är ? Jag tänkte nämligen åka över o hämta en westfield med en fireblade maskin . Kanske inte änns går att regga med den maskinen i Sverige ? / Dennis
×
×
  • Create New...