Jump to content

Svårt att logga in!


Guest Guest_Gripenland

Recommended Posts

Guest Guest_Gripenland

Jag har haft stora problem att logga in de senaste två dagarna. Jag fyller i namn och lösenord. Sen blir sidan vit och en ruta berättar att man loggas in och flyttas till forumet. När forumet har laddat så är jag fortfarande inskriven som gäst!??

Jag provade flera ggr i rad igår och blev tillslut inloggad. Idag har jag inte lyckats...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jag har fortfarande stora problem med inloggningen. Lämnar man sidan orörd blir jag automatiskt utloggad. Sen måste jag radera cookies osv för att kunna logga in igen. Det är samma fenomen på min dator hemma och på jobbet.

Ibland kan jag skriva en post och när jag tar "add reply" visar det sig att jag är utloggar och det jag skrivit har försvunnit. Frustrerande <_<

Är det några inställningar jag ska justera för att få detta att fungera bättre eller vad gör jag för fel?

Link to comment
Share on other sites

vet inte hur ni övriga har det, men jag har även haft problem med Bostreams DNS server...

för er som kör på och har haft problem me sthlms DNSen

212.181.54.2

212.181.54.3

kan pröva me GBGs som har nummer

212.181.52.2

212.181.52.3

www.bostream.se

"2003-11-21 15:02 Sthlm, Örebro, Västerås, Linköping, Norrköping, Södertälje och Gävle.

Vi har för närvarande en driftstörning som berör ovanstående orter. Tekniker arbetar med felavhjälpning och felet beräknas vara åtgärdat inom kort. "

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...