Jump to content

Hur mycket är ni i garaget:)?


Marcus a

Recommended Posts

Ushh.. inte fråga sådant.. då får jag bara dåligt samvete.. :(

blir oftast bara en dag i veckan men å andra sidan brukar de bli lite längre pass då...

Upp till en 12-14 timmar mellan varven..

Link to comment
Share on other sites

Uj, alldeles för lite. Det är massa andra åtaganden som grabben min som skall spela inomhusfotboll och innebandy. Ut med hund. Övertid på jobbet. familjen som vill umgås osv. säkert bara 2-3 timmar i vecka i snitt.

m :) h

Janne

Link to comment
Share on other sites

Jag bygger några timmar 2-3 timmar ett par gånger i veckan plus nån sen kväll när frun somnat och man själv är pigg som en Lärka... Problemet är att tiden går så fort när man väl kommit igång, kommer man ut vid 22-tiden så fastnar man där till ett, två-tiden... (måste erkänna att det är bättre att krypa ner i sängen och försöka somna...)

Link to comment
Share on other sites

Varierar, har var tredje vecka ledig så då blir det en hel del, men för mig är detta inget stressobjekt! Det är min avkoppling och tar den tid det tar..  :ph34r:

Conco

Precis så man skulle ha det, kunna pilla när man har lust, och inte känna någon press på sig att bli klar.

Själv skulle jag verkligen vilja ha min klar innan sommaren är över, men jag inser själv att det blir svårt. Som det är nu använder jag minst en dag och oftast båda på helgen för att bygga, men det räcker inte. Funderar på att börja ta ut semester varje fredag för att hinna med mer...

Link to comment
Share on other sites

Genomsnittet på en 2veckors period är nog unjefär 1 - 1,5 timme per dag.

Varannan helg har jag mina 2 pojkar och då blir det inget alls fre. lör. sön.

bygget gick med bättre fart fram till november förra året då det tog stopp.....

Den formsvackan som kom då är redan avhandlad på en annan tråd...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...