Jump to content

Konbana på Hörnefors halkbana 17 juni


anton

Recommended Posts

Hej vi har bokat halkbanan i Hörnefors 17 juni för en ha en såkallad trackday.Halkbanan ligger ca 3 mil från Umeå eller 8 mil från Övik.Vi kommer att kunna köra hela dagen om vi vill.Området är inhängant så det går även att köra o besiktade bilar.Vi kommer att lägga en konbana som passar seven bilar men alla som inte har sin seven i körbart skick är givetvis välkommen med annan bil också.Boende för er som har enbit att köra går att fixa hemma hos mig.Efter vi kört så skulle vi kunna ha lite after race hos mig,jag bor 500meter från banan.Det finns även en resturang i närhet till banan.

Regler bilen ska vara i god ordning,Hjälm skor som sitter fast på foten det är förarträning och ingen tävling.

Pris 300:-

Det vore bra om dom som är intreseade anmäller sig i så god tid som möjligt.Om det är någon som har tid att hjälpa till att lägga bana dan före så vore det kanon bra.

Ring eller skicka pm om det finns frågor Anton 070 6883373

post-225-1148480726.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kanon Anton & Co !

Vill bara säga att ni gör ett Jätte jobb uppe i Norr för klubben och jag hoppas att det blir en bra uppslutning !

Koner, stolpar kommer till dig .... kolla bara så att : DAFFE har din adress?

ps/

Annars kanske Kassörn kan vidarbefodra Antons adress till Daffe! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En lyckad dag på halkbanan, 6st 7:or + ett gäng andra bilar tampades runt den något kuperade banan.

Några bilder:

post-225-1150568005.jpgbangenomgång.....

post-225-1150567986.jpgbilarna uppraddade.....

post-225-1150567967.jpgfin porsche turbo i aktion

post-225-1150567947.jpgförsta provturen för Forsmans "klabben 7:a

post-225-1150567910.jpgMickes rallyopel i chikanen

post-225-1150567836.jpgteg killarna preppar sjuorna inför rejset........

Det lutar mot att vi hyr banan senare i sommar/höst.

Link to comment
Share on other sites

post-225-1150571060.jpg

Måste lågga in en bild på Mickes farkost som jag fick tillfälle att provåka, Mc motor turbo lite över 300hk vikt runt 400kg.den är tillsalu tänkom man hade råd :D :D

Link to comment
Share on other sites

Trevligt !!

Ni ser ut att ha haft det bra idag pojkar!

Lite avis blir man allt när man ser bilderna. Hade varit kul att vara med men det är lite

i längsta laget bara. Lycka till med framtida evenemang där uppe !!

:thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tjena vi funderar om vi ska hyra bana igen så ni så är intreserade av att komma och köra,och vill vara med att bestämma ett datum dock ej 26 augusti då vi är på mittbanan får gärna föra av er så det passar så många som möjligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...