Jump to content

född


Recommended Posts

Dina skärmar bak ser snygga ut..... vilken tillverkare ?..

:P

Lars H.

Ser ut precis som de jag köpte från Härdplastteknik i Dösjebro... Tyvärr passar de inte till de fälgarna jag skall ha så mina kan vara till salu om du är intresserad!

GRATTIS!!!

Bilder från motorrummet efterlyses... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser ut precis som de jag köpte från Härdplastteknik i Dösjebro... Tyvärr passar de inte till de fälgarna jag skall ha så mina kan vara till salu om du är intresserad!

GRATTIS!!!

Bilder från motorrummet efterlyses... ;)

Stämmer plasten kommer från dösjebo, bilder på bygget kommer senare, ska köra lite därefter river jag ner allt för att pulverlacka o byta hjärta färdig i agusti hoppas jag.

wankel seven

Link to comment
Share on other sites

:notworthy: Grattis!

Kom ihåg att fösäkra bilen direkt för bilen står i reserven tills du ställer på den och det kan du inte göra förrän försäkringbolaget fått fram uppgiften till vägverket. L-å-å-å-å-n-g väntan!

Jag besökte en lokal caféträff här i Karlstad. 130 motor-galningar, mc o bil, och fick pris för "kvällens häftigaste bil" med min seven. Kul!

Kör som en galning men har lite svårt att hitta en bra kombination av fjädring, fjädringsväg och stötdämpare.

Ta´t easy i början på vägen. Känns helt annorlunda att flänga fram längs motorvägen bla okoncentrerade bilister jämfört med provturerna på bana bland vant folk.

post-51-1147384256.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...