Jump to content

"vårtur" med MK


Recommended Posts

Hej efter lite arbete i vinter främst inredning i sittbrunn och bagaget men även hjulbyte så var det äntligen barmark och torra vägar så man kunde ta årets första tur. :eclipsee_steering: 7,6 mil stannade mätaren på och jag som tyckte jag bara tog en kort tur.

Vi ses

Michael W

post-31-1144080621.jpg

post-31-1144080642.jpg

post-31-1144080655.jpg

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Här skulle det varit en bild men mina kunskaper räcker tyvärr inte till även om bilden är jätteliten så får jag upp att den är för stor :blink:

maila bilden till mig så fixar ja till den för dig.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej efter lite arbete i vinter främst inredning i sittbrunn och bagaget men även hjulbyte så var det äntligen barmark och torra vägar så man kunde ta årets första tur. :eclipsee_steering: 7,6 mil stannade mätaren på och jag som tyckte jag bara tog en kort tur.

Vi ses

Michael W

Barmark och torra vägar....Här i Ludvika snöar det och HAR snöat i flera dagar och SKALL snöa i flera dagar till. :mad:

Grattis till årets första tur, lita avis är jag på ditt väder, men det blir väl vår här också någon gång hoppas jag...

Link to comment
Share on other sites

klickar ni på "Mina Kontroller" uppe till höger å sedan på "Manage Your Attachments" på vänstersidan så kan ni se vilka filer ni har på locostservern...

ni kan se antal, antal nerladdningar, vilken tråd bilagan är med i och även radera om ni vill...

kolla storleken så de inte e för stora eller för många för då tar ert utrymme snabbt slut.. :(

Link to comment
Share on other sites

klickar ni på "Mina Kontroller" uppe till höger å sedan på "Manage Your Attachments" på vänstersidan så kan ni se vilka filer ni har på locostservern...

ni kan se antal, antal nerladdningar, vilken tråd bilagan är med i och även radera om ni vill...

kolla storleken så de inte e för stora eller för många för då tar ert utrymme snabbt slut.. :(

Tack Acke jag förstod att det var något sådant :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...