Jump to content

Bilder på byggen och färdiga bilar


Jocke E

Recommended Posts

Halloj alla byggare :racesmile:

Till Elmia tänkte vi köra ett bildspel i montern med våra medlemmars bilar och byggen.

Vad vi önskar är en, (1) bild på er bil eller på ert bygge. Färdig eller ram spelar ingen roll, tom en rörhög räcker så att vi kan visa hur många locost som byggs/byggts i detta avlånga land.

Ni som har färdiga bilar och inte vill visa regg-skylt tar bort den själva, annars visar vi bilderna oredigerade.

Maila bilden till mig på jocke@locostsweden.se så sammanställer jag i ett bildspel för montern.

Tack från styrelsen på förhand :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej kommer det att ställas ut några medlems bilar i klubb montern jag skulle kunna vara intreserad att komma med min bilen om jag hunnit lacka till dess. mvh anton

Ja det är inte omöjligt! :D ......... Återkommer via PM!

Link to comment
Share on other sites

Hittils har det kommit in 9 bilder... Tack alla bidragsgivare.

Det blir ett kort men intensivt bildspel må jag säga. :blink: Många fina bilar och byggen.

Kom igen och skicka in ni som inte gjort det ännu. :racesmile: var inte blyga :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jaha, då är det dags att skaka liv i den här tråden igen.

Efter mitt förra inlägg ramlade det in 4 bidrag till, så nu är vi uppe i fantastiska 13 bilder !!!! :notworthy:

Klart imponerande med 170 medlemmar i klubben och 623 registrerade forumsmedlemmar ;)

Maila på !!!!! Min adress står i första inlägget.

Link to comment
Share on other sites

Har du nån snygg så varför inte? Som det ser ut nu så kommer det att loopa efter 1 minut.

Visst skulle jag kunna gå ut på nätet och sno ihop ett gäng bilder så att vi inte kommer att visa samma bild under hela mässan, men vitsen är ju att visa våra medlemmars bilar och byggen.

Link to comment
Share on other sites

hejsan jag skäms för jag har inte fått tummarna ur och skicka bild...

en tanke, kan man inte ha möjlighet att ha fler än en bild för att sas få längre tid då folk står och tittar... kan ju var så att det finns fler än en vinkel att titta från... vad vet jag jag e bara en dum gotlänning :blink:

bara en tanke som sagt...

:racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Att man inte kan skärpa sig :blink:

Jag lovade att fixa detta för 1 vecka sedan men ännu inte gjort det.

*bläddrar bland bildfilerna*

sådär ja... nu e mejlet på väg

Link to comment
Share on other sites

hejsan jag skäms för jag har inte fått tummarna ur och skicka bild...

en tanke, kan man inte ha möjlighet att ha fler än en bild för att sas få längre tid då folk står och tittar... kan ju var så att det finns fler än en vinkel att titta från... vad vet jag jag e bara en dum gotlänning

bara en tanke som sagt...

Självklart. Jag trodde i min enfald att det skulle vara lite mer ös på att skicka bilder så därför skrev jag bara 1 bild i första inlägget.

Link to comment
Share on other sites

jag har 618 bilder som våra medlemar (56 st) på forumet postat....

har även bilder sparat från nätet (totalt sett ca: 2300 bilder, men då är medlemsbilderna inräknade...)

jag kan ju bränna ner å ta med mig så har vi lite att välja på om vi vill.. :)

Link to comment
Share on other sites

jag har 618 bilder som våra medlemar (56 st) på forumet postat....

har även bilder sparat från nätet (totalt sett ca: 2300 bilder, men då är medlemsbilderna inräknade...)

jag kan ju bränna ner å ta med mig så har vi lite att välja på om vi vill.. :)

F*CK du är ju värre ekorre än mej :biglaugh2:

Kör hårt Acke !! ta med dej en kopia till mej på den skivan

eller tar jag min laptop så kopierar vi dom dit :lol:

:thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag har ju några bilder tagna i höstas på Automobiljippot vid Rosersberg.

http://stighellberg.se/foto/galleri/thumbn...album=28&page=3

Men det kanske inte är okej att lägga till bilder utan ägarens medgivande? Plåtarna är blurrade, så bilarna går inte att identifiera via numret.

Link to comment
Share on other sites

Vitsen är att vi endast visar medlemmars byggen/bilar.

Om jag ville köra ett bildspel som håller i två veckor utan att visa samma bil/bygge två gånger är det inga problem att bara surfa runt och sno bilder.

Men då försvinner liksom poängen med ett bildspel i vår monter på mässan.

Jag citerar mig själv i mitt första inlägg ;)

Halloj alla byggare

Till Elmia tänkte vi köra ett bildspel i montern med våra medlemmars bilar och byggen.

Vad vi önskar är en, (1) bild på er bil eller på ert bygge. Färdig eller ram spelar ingen roll, tom en rörhög räcker så att vi kan visa hur många locost som byggs/byggts i detta avlånga land.

Ni som har färdiga bilar och inte vill visa regg-skylt tar bort den själva, annars visar vi bilderna oredigerade.

Maila bilden till mig på jocke@locostsweden.se så sammanställer jag i ett bildspel för montern.

Tack från styrelsen på förhand

Link to comment
Share on other sites

// Jocke

du får gärna ta någon bild från

http://error.netilium.org/~lupus/Supersone...51211_7_status/

de är inte direkt snygga men det kanske är kul med lite rostiga garage bilder oxå.

3 , 4, 10 är väl de som borde gå att välja mellan.

Behöver du beskära lite för snyggare hel helt så gör det inget.

Vi ses på Elmia

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...