Jump to content

Ett par förslag till features


gka

Recommended Posts

Jag har funderat lite på detta med Locostboken (eller Best Of-forumet). Om man ger sig på att dammsuga en tråd efter bra information och lägger in den i boken kategoriserat och fint, vore det inte bra om man kunde bocka av tråden sedan så att man vet att någon har "fixat" den? Annars vet man inte vad man har gjort liksom. Först tänkte jag att man kunde skriva ett meddelande i den bara, men då hoppar den ju upp i listan...

En annan sak som vore bra är om det fanns ett enkelt sätt att splitta en tråd om man märker att en fråga kommer upp som inte riktigt hör hemma i tråden. I andra forum gör moderatorn sånt, men jag tror vi kan sköta det själva bara det fanns någon enkel knapp typ "Quote & create new thread". Man är väl latmask... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det rann väl liksom ut i sanden, tydligen. Det var inte så många intresserade till att börja med heller. Nu är det ett ganska stort och ogreppbart projekt att försöka sammaställa infon som finns här (det var det iofs redan då).

Anledningen att jag tog upp frågan här var väl att jag känner att det börjar dra ihop sig till att göra något konkret (samla lite delar och så) och då tänkte jag att varje gång jag börjar på en ny detalj i bygget som jag behöver veta mer om så försöker jag sammanfatta allting som handlar om det. Lite för min egen skull också, så slipper man leta upp allt igen om man kommer av sig ett par veckor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...