Jump to content

Utöka klubben


Eddy

Recommended Posts

Jag har funderat lite hur vi kan hjälpas åt att sprida kunskapen om vår klubb.

Vi är i dag ca.150 medlemmar. Om var och en av oss skriver ut ett A4 med 9 st "Locost Sweden kort" (det som beskriver hur roligt och "billigt" det är att bygga en Seven och med hemsideadressen). Det är 9 st kort på en A4. Man kan ha dom med sig i jackfickan och dela ut dem så snart nå´n ställer frågor omkring vår hobby eller våra bilar. Det skulle resultera i att inom någon vecka skulle det ha kommit ut ca 1350 st reklamkort för vår förening. Det vore väl f.n. om inte en sådan aktivitet skulle resultera i att öka intresset för vår klubb och vår hemsida-forum, kanske skulle det ge några nya medlemmar.

Låt ossköra en drive :thumbsup:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Jag har funderat lite hur vi kan hjälpas åt att sprida kunskapen om vår klubb.

Vi är i dag ca.150 medlemmar. Om var och en av oss skriver ut ett A4 med 9 st "Locost Sweden kort" (det som beskriver hur roligt och "billigt" det är att bygga en Seven och  med hemsideadressen). Det är 9 st kort på en A4. Man kan ha dom med sig i jackfickan och dela ut dem så snart nå´n ställer frågor omkring vår hobby eller våra bilar. Det skulle resultera i att inom någon vecka skulle det ha kommit ut ca 1350 st reklamkort för vår förening. Det vore väl f.n. om inte en sådan aktivitet skulle resultera i att öka intresset för vår klubb och vår hemsida-forum, kanske skulle det ge några nya medlemmar.

Låt ossköra en drive :thumbsup:

Eddy

Jag har alltid haft med mig 30-40 kort på alla bil-tillställningar jag varit på. Dessutom så har jag några med mig i bilen som jag lägger fram i sätena/kardantunneln när jag parkerar. Isåfall kan intresserade ta en lapp om dom vill.

Men visst ska vi kolla på andra kanaler för reklam

Link to comment
Share on other sites

Jag trodde jag blivit :wacko: . Dokumentet har legat där hela tiden och många frågar ändå efter det :huh:

Nu har jag hittat problemet!

Det hela är mitt fel, Jag har av misstag satt fel "rättigheter" på dokumentet.

Nu är det fixat! Alla kan nu se och nämta det... Håll tillgodo!

Reklamlappar och LocostSweden loggor

Sorry :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...