Jump to content

Hur många meter rör?


loop

Recommended Posts

Vi köpte 120 meter 25x25x2, (vi är tre), fick det för 1200:- efter lite momsfiffel :rolleyes: Sedan är det 1-2 länger 20x20x02 som vi hade tänkt köpa... Själv tänker jag försärka chassiet lite senare, men det tar vi när jag svetsat ihop det :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag har handlat på Göteborgs handelsstål som ligger längs med E6:an mot Oslo. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag betalade men billigt var det :D

Öppettiderna är riktigt kassa. Dom stänger vid kl16 har jag för mig.

Link to comment
Share on other sites

Billigast blir det om du går in på en mekanisk firma och kollar om dom kan beställa hem åt dig. Då de ofta handlar rätt stora mängder får de helt andra priser, typ 10kr/lpm. Jag mutade en firma med en flaska whiskey och då fick jag även de krökta rören bockade.

Svante

Link to comment
Share on other sites

Billigast blir det om du går in på en mekanisk firma och kollar om dom kan beställa hem åt dig. Då de ofta handlar rätt stora mängder får de helt andra priser, typ 10kr/lpm. Jag mutade en firma med en flaska whiskey och då fick jag även de krökta rören bockade.

Svante

Det ska jag också pröva :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jag har handlat på Göteborgs handelsstål som ligger längs med E6:an mot Oslo. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag betalade men billigt var det  :D

Öppettiderna är riktigt kassa. Dom stänger vid kl16 har jag för mig.

De verkar bra. 15,xx kr ink moms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...