Jump to content

Angående våran julklapp


heralue

Recommended Posts

Skrivit på jag med!

Ofta funderar man på vad som rör sig i huvudet på en politiker, inte minst efter den här hösten med alla fantastiska :icon_angry: förslag som kommer, ex bilskatter, försvaret, sjukavgifter för företagare osv det ena värre än det andra, fy fan :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Kan vara svårt att tro, men ja jag jobbar med att sälja avancerade analysverktyg för att kunna titta på vilken sorts trafik som finns i olika former nät , trådlösa, LAN,WAN GIGA, SDH, SONNET GPRS och lite mobila nät.

Till min hjälp har jag en tekniker som hjälper mig att starta min dator osv ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt otroligt

/Daffe

Om du loggar in från : www.locostsweden.com så har detta hänt mig flera gånger :(

Man loggar in och vipps så är man urloggad... hummm

Jag löste problemet med att alltid starta från: http://monkeytoys.com/locostforum/index.php :thumbup:

Jag vet fler som haft samma problem....

Link to comment
Share on other sites

OT. men jag kör oxså alltid med direktlänk till forumet.. då får man större fönster.. :)

det går att ställa så man måste vara inloggad för att skriva inlägg...

det kräver iof att nya reggar sig för att skriva något, men det är ju gjort på 2 minuter :)

Link to comment
Share on other sites

Jag behöver väl inte uttala mej mer i detta ämnet...

jag framförde ju tyvärr min åsikt så tydligt sist så att tidigare inlägg i den tråden började raderas ....

 

MP <------ :whip: :ph34r:

Man kan aldrig uttala sig för mycket mot MP ( Mega Puckon) !!

Link to comment
Share on other sites

Det går att ställa så man måste vara inloggad för att skriva inlägg...

det kräver iof att nya reggar sig för att skriva något, men det är ju gjort på 2 minuter  :)

Det verkar vara en bra idé. :thumbup: Då märker man ju att man inte är inloggad... !

EDIT: Kom på att vi kanske förstör tråden... Sorry :icon_oops:

Link to comment
Share on other sites

Problemet som jag har är att jag växlar mellan tre separata ADSL linor som jag styr via en Switch och när jag växlar mellan dessa tre separata anslutningar så tappar en del webbsidor kotakten med mig och andra gör det inte, min VPN funkar mellan växlingarna utan att logga ur så detta är ett lite mysterium för oss.

/Daffe :icon_blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...