Jump to content

Stoneliegh i vår?


Micael

Recommended Posts

Tjenare,

Jag tänkte anordna en resa till kitcarmässan i Stoneliegh i vår. Mässan är i början av maj och är enligt grabbarna på Locostbuilders en av dom större. Min plan är att vi tar en Ryan Air kärra alternativt att vi möts på nån flygplats i England. Boende och bil(ar) bokar jag i förväg.

Förslag på schema

Anlända

ÖL*

Mässa

ÖL*, ev träffa gänget från Locostbuilders

Shoppa delar (av dom som inte finns med på mässan)

ÖL*

Åka hem (bakis som örnar)

:D

Har inte räknat på vad det kan kosta men i och med att jag är en "Locoster" kommer jag försöka att hålla nere priset, givetvis är det självkostnadspris som gäller.

Meddela mig om ni är intresserade (ej bindande) så har jag nåt att gå efter när jag räknar priser och så.

*= givetvis finns alkoholfritt alternativ

Edited by Micael
Link to comment
Share on other sites

Jag är PÅ

Och enligt Bob på locostbuilders så kan man kontakta denna man.

If you contact Roger Cooling at Grosvenor Exhibitions he may be able to help with accomidation.

01775 722900

FAX 01775 713125

E-mail house@gxn.co.uk

Å alla ska vi ha våra fina Locost Sweden T-shirts på oss :D

Link to comment
Share on other sites

Jag var på Stoneleigh förra året. Enligt dom själva är det den största mässan i Uk. Det var riktigt bra :thumbup: men jag skulle rekomendera att man tar ett tvådagarsbesök för att hinna se allt.

Jag är helt klart intresserad av att åka igen!!

Link to comment
Share on other sites

dum fråga kanske men vart är mässan belägen, vi har vårt kontor i england så jag kanske kan bistå med en del transpmedel och boende.

Förövrigt är jag intresserad också.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. hade varit "skitsköj", men det är beräknad nerkomst (utkomst??) för skrutten i maj å ja tror inte tjejen blir så glad om ja drar till England, dricker bira me grabbarna å kollar på bilar medans hon har pressar ut knodden... :blink:

kan du inte kolla om dom kan flytta mässan en vecka eller två ?? ;) :prop:

Link to comment
Share on other sites

Intresserad är jag ju, men det brukar alltid bli ett eller annat som hindrar mig att åka på sånt här.

Hur som helst, man bör nog undvika att köpa allt för stora och tunga grejer om man skall få med det på flyget :D

Link to comment
Share on other sites

Kul att det är så många intresserade! :D

Schemat vara bara ett förslag (förutom ölen som är spikad). Vi kan planera mer i detalj längre fram.

Acke: Jag ska kolla med dom, men jag tror nog att det är lättare för tjejen att knipa några dar :D

Guest: Som jag förstår så ligger det i närheten av Birmingham. 155 km från Stanstead. Så det ligger ganska centralt

Baalzamon: Jag släpade hem 4 coilovers med fjädrar, en noskon, fyra skärmar samt den vanliga packningen på flyget. Så lite kan man shoppa :D

Friberg: jag tror att den går av stapeln 1-2 Maj, men jag är inte helt säker än

Jag tror att vi bör spika resan under Mars-05 så att vi kan hitta bra och billigt boende.

Link to comment
Share on other sites

Hmm..  hade varit "skitsköj", men det är beräknad nerkomst (utkomst??) för skrutten i maj å ja tror inte tjejen blir så glad om ja drar till England, dricker bira me grabbarna å kollar på bilar medans hon har pressar ut knodden... :blink:

kan du inte kolla om dom kan flytta mässan en vecka eller två ??  ;) :prop:

Skicka på´na ett kreditkort så glömmer hon bort födandet ett par dar, du vet "INGET KAN STOPPA EN KVINNA MED KORT" :D

Jag kan nog tänkas vara på.

Conco

Link to comment
Share on other sites

Birmingham, en smutsig gamal industristad, det coola är att det verkar vara en del locost tillverkare i närområdet av birmingham, om jag inte minns fel så ligger det en rätt stor biltillbehörsfirma i krokarna, kan vara ett bra tillfälle att shoppa mätare och speglar, och som sagt blir vi ett gäng som åker är chansen stor att det går att shoppa lite skrymande saker, om inte ligger vårt kontor i watford, där kan vi dumpa en del prylar som sedan kan skickas över med våra veckovis TNT sändningar. Blir det alltför mycket får vi ta det i fler omgångar :whistling:

så i maj blir det en plasticburnout i england, jag är på :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Skumt datum. 1-2 Maj är ju en Söndag-Måndag... Brukar inte mässor ligga Fredag-Söndag?

Men det blir det säkert billigare med flyg och boende om det är Måndag-Söndag :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Skumt datum. 1-2 Maj är ju en Söndag-Måndag... Brukar inte mässor ligga Fredag-Söndag?

Men det blir det säkert billigare med flyg och boende om det är Måndag-Söndag  :lol:  :lol:

det är nån brittisk helgdag på måndagen har jag för mig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...