Jump to content

Datorspeltråd #Delad tråd#


Eddy

Recommended Posts

Slänger in en liten räd mot alla CS*-spelare (finns säkert inga här, så alla kanske inte förstår humorn i den)

http://www.pwned.nl/

*Counter-Strike - en modifikation på spelet Half Life (som blivit utsett till århundradets actionspel... alltså 1900-talet ;) )

Där tog du fel...den du minst anar spelar CS:twisted: Brukar tänka på vad dom skulle säga om de viste att det sitter en gammal gubbe som jag och sänker dom :whistling: :wohow: :wohow:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Där tog du fel...den du minst anar spelar CS :twisted:  Brukar tänka på vad dom skulle säga om de viste att det sitter en gammal gubbe som jag och sänker dom :whistling:  :wohow:  :wohow:

Eddy

haha nä det trodde jag faktist inte :icon_oops:

Själv har man inte kommit igång ännu, måste ha nytt grafikkort, sen så ;)

Link to comment
Share on other sites

Slänger in en liten räd mot alla CS*-spelare (finns säkert inga här, så alla kanske inte förstår humorn i den)

http://www.pwned.nl/

*Counter-Strike - en modifikation på spelet Half Life (som blivit utsett till århundradets actionspel... alltså 1900-talet ;) )

Här är ännu en CS-tok, åtminstone innan bilprojektet satte igång :D

[MoreHS]Cancerman är klanen + namnet

Link to comment
Share on other sites

Slänger in en liten räd mot alla CS*-spelare (finns säkert inga här, så alla kanske inte förstår humorn i den)

http://www.pwned.nl/

*Counter-Strike - en modifikation på spelet Half Life (som blivit utsett till århundradets actionspel... alltså 1900-talet ;) )

Här är ännu en CS-tok, åtminstone innan bilprojektet satte igång :D

[MoreHS]Cancerman är klanen + namnet

:thumbup: :thumbup:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Slänger in en liten räd mot alla CS*-spelare (finns säkert inga här, så alla kanske inte förstår humorn i den)

http://www.pwned.nl/

*Counter-Strike - en modifikation på spelet Half Life (som blivit utsett till århundradets actionspel... alltså 1900-talet ;) )

Här är ännu en CS-tok, åtminstone innan bilprojektet satte igång :D

[MoreHS]Cancerman är klanen + namnet

:thumbup: :thumbup:

Eddy

Får man inte vara med i "datorspels nörd klubben" om man kör Call of duty då ?

snälla jonte och eddy ....

annars får jag packa ihop... :surrender:

Link to comment
Share on other sites

*Får man inte vara med i "datorspels nörd klubben" om man kör Call of duty då ?

Hoppas ingen tycker illa om Call of Duty för de är lirar jag så fort jag får tid över.

Bara inte kvinnan är hemma.

Mvh Daniel

Link to comment
Share on other sites

varvade call of duty på mindre än en vecka.. de e satan att man skall vara så bra på å spela.. :(

( försöker varva då på svårast leveln nu å de blir lite svårare.. :icon_blink: )

FarCry är det enda spelet som hållt mig sysselsatt en kängre tid.. :)

Link to comment
Share on other sites

varvade call of duty på mindre än en vecka..  de e satan att man skall vara så bra på å spela..  :( 

( försöker varva då på svårast leveln nu å de blir lite svårare.. :icon_blink:  )

FarCry är det enda spelet som hållt mig sysselsatt en kängre tid..  :)

Far Cry är nog det värsta jag kört. ( Kanförmodligen bara slås av första repan i sjuan som jag väntar på) :twisted: Det är en stark känsla när man sitter mitt i natten, med adrenalinet i topp och plötsligt står ansikte mot ansikte med en grönskimrande.tillhälften robot, i det närmaste odödlig halvmännska. Då kan man snacka att man blir kall om ryggen. :icon_coolp: :twisted: :thumbup: :thumbup:

Men tyvärr så tar det oxå slut :mad: ...Nu är det TOCA Race Driver 2 som gäller. Måste träna upp reflexerna till nästa sommar. :prop: ;)

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Farcry har jag inte testat, min dator är nog lite för slö för det. Men Call of Duty och Medal of Honor spelar jag mycket. Är ju skitkul att spela med kompisarna, man tröttnar aldrig.

Link to comment
Share on other sites

Farcry har jag inte testat, min dator är nog lite för slö för det. Men Call of Duty och Medal of Honor spelar jag mycket. Är ju skitkul att spela med kompisarna, man tröttnar aldrig.

:D Höjdarspel båda två....men det kanske skulle vara idé för dig att skrämma upp datorn litegrand så du kan köra FarCry :whip: du kommer inte att ångra dig :prop:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Jag håller också på med Far Cry, fast det kom av sig för typ sex veckor sen då det blev lite enformigt. Har nog långt kvar. :whip: Innan dess spelade jag igenom Return to Castle Wolfenstein och var det faktiskt det första FPS-spelet jag spelat sen Doom 2 :)

Edit: Nån mer än jag som som saknade hundarna i det spelet? :twisted:

Ok, jag _har_ spelat CS en gång med fyra kompisar. En gång lyckades jag komma tvåa och inte bara sist... :-P Fast jag skyllde på att jag hade så dålig framerate... ;)

Edited by gka
Link to comment
Share on other sites

Jag håller också på med Far Cry, fast det kom av sig för typ sex veckor sen då det blev lite enformigt. Har nog långt kvar. :whip: Innan dess spelade jag igenom Return to Castle Wolfenstein och var det faktiskt det första FPS-spelet jag spelat sen Doom 2 :)

Edit: Nån mer än jag som som saknade hundarna i det spelet?  :twisted:

Ok, jag _har_ spelat CS en gång med fyra kompisar. En gång lyckades jag komma tvåa och inte bara sist... :-P Fast jag skyllde på att jag hade så dålig framerate... ;)

:icon_angry: DOOM :icon_angry: Jag kan inte spela DOOM...blir så "sjösjuk" efter bara nå´n halvtimma :wacko: :blink: :icon_oops: Kan inte förstå vad det beror på :icon_blink: Det är det enda spelet som har den effekten på mig :mad: Är det nå´n mer som känner likadant?

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Jag håller också på med Far Cry, fast det kom av sig för typ sex veckor sen då det blev lite enformigt. Har nog långt kvar. :whip: Innan dess spelade jag igenom Return to Castle Wolfenstein och var det faktiskt det första FPS-spelet jag spelat sen Doom 2 :)

Edit: Nån mer än jag som som saknade hundarna i det spelet?  :twisted:

Ok, jag _har_ spelat CS en gång med fyra kompisar. En gång lyckades jag komma tvåa och inte bara sist... :-P Fast jag skyllde på att jag hade så dålig framerate... ;)

:icon_angry: DOOM :icon_angry: Jag kan inte spela DOOM...blir så "sjösjuk" efter bara nå´n halvtimma :wacko: :blink: :icon_oops: Kan inte förstå vad det beror på :icon_blink: Det är det enda spelet som har den effekten på mig :mad: Är det nå´n mer som känner likadant?

Eddy

Min polare får det... och han är hardcore gamer :thumbup:

Vi kanske borde starta en separat datorspelstråd? :D

Link to comment
Share on other sites

:icon_angry: DOOM :icon_angry:  Jag kan inte spela DOOM...blir så "sjösjuk" efter bara nå´n halvtimma :wacko:  :blink:  :icon_oops:  Kan inte förstå vad det beror på :icon_blink:  Det är det enda spelet som har den effekten på mig :mad: Är det nå´n mer som känner likadant?

Eddy

Jag antar att du reagerar på "gången" i Doom. Jag blev väldigt lätt sjösjuk av alla FPS-spel innan jag skaffade kontaktlinser. Konstigt nog kunde jag ändå spela Wolfenstein och Doom ganska länge i stöten. Men sen när Quake kom så gick det inte. Titta runt om kring och fara runt oich upp och ned hela tiden... jag pallade inte mer än ett par minuter! :icon_oops: (<-denna smiley skulle varit grön i ansiktet!)

Link to comment
Share on other sites

Farcry har jag inte testat, min dator är nog lite för slö för det. Men Call of Duty och Medal of Honor spelar jag mycket. Är ju skitkul att spela med kompisarna, man tröttnar aldrig.

:D Höjdarspel båda två....men det kanske skulle vara idé för dig att skrämma upp datorn litegrand så du kan köra FarCry :whip: du kommer inte att ångra dig :prop:

Eddy

Ny dator är nu inköpt och uppvärmd, farcry blir nästa spel jag köper!

Link to comment
Share on other sites

Farcry har jag inte testat, min dator är nog lite för slö för det. Men Call of Duty och Medal of Honor spelar jag mycket. Är ju skitkul att spela med kompisarna, man tröttnar aldrig.

:D Höjdarspel båda två....men det kanske skulle vara idé för dig att skrämma upp datorn litegrand så du kan köra FarCry :whip: du kommer inte att ångra dig :prop:

Eddy

Ny dator är nu inköpt och uppvärmd, farcry blir nästa spel jag köper!

Ska bättra på min dator lite snart, då ska vi lira Far Cry och DOOM 3 ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...