stuff Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 (edited) Har kommit på att mina tänkta finfälgar som ännu ligger i kartong kanske inte är riktigt vad jag tänkt mig så nu söker jag något annat. Någon som har tips på bra återförsäljare av fälg, gärna kompletta paket med däck och fälg som erbjuder bra priser? Svensk eller utländsk spelar ingen roll. har hittills sneglat mest på engelska ebay men tycker att överblicken man får där är sådär. Edited November 1, 2013 by stuff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Jag köpte på http://www.imagewheels.co.uk/ och gillar deras flexibla lösningar, dvs du väljer vad du vill ha och specar mått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 jag köpte på skruvat.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisadell Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Har kommit på att mina tänkta finfälgar som ännu ligger i kartong kanske inte är riktigt vad jag tänkt mig så nu söker jag något annat. Någon som har tips på bra återförsäljare av fälg, gärna kompletta paket med däck och fälg som erbjuder bra priser? Svensk eller utländsk spelar ingen roll. har hittills sneglat mest på engelska ebay men tycker att överblicken man får där är sådär. Har image till salu som nya med slicks 11*15 et10 9*15 et25 volvo delning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff Posted November 8, 2013 Author Share Posted November 8, 2013 Tack för tipsen. Fälgarna på Imagewheels är riktigt fina men tyvärr lite väl dyra. Det jag söker är 15" fälgar för gatbruk som helt inte kostar mer än tusenlappen styck. Har sierra nav, dvs 4x108. Spontant så känns ju england som rätt ställe att leta i när man ska ha grejer som passar ford. Lutar just nu åt en fälg som heter cades eros. Finns på engelska ebay till billig peng. Fyll gärna på med fler förslag. Jag hinner säkert ångra mig några gånger till innan våren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff Posted November 8, 2013 Author Share Posted November 8, 2013 Har image till salu som nya med slicks 11*15 et10 9*15 et25 volvo delning Tack för erbjudandet men jag kör på ford-nav så dessa passar mindre bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Kolla med Rikard Larsson här på forumet. Vet att han köpte billigt i England någonstans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Gjorde jag inte alls :) Jag köpte mina fälgar i Sverige på någon webshop som jag glömt namnet på, och billigt vet jag inte. Runt 10000 med två framdäck, men inga bakdäck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EWN64 Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Här finns en lista på däckbutiker, http://www.xn--kpabildck-12a5q.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Däckonline om man bara skall ha vanliga däck, camskill i UK om man skall ha fälgar alt. R-däck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff Posted February 22, 2018 Author Share Posted February 22, 2018 Eftersom jag startade tråden så kan jag också uppdatera om att det blev ett köp från wheelbasealloys i england. Okej pris och snabb leverans, inte för att jag hade bråttom. Köpte 15" BBS-kopior med svart centrum och polerad kant och nå billiga Nankang-sulor. Balanserat och klart. Detta är glassätar-uppsättningen. Den uppsättning fälgar jag köpte först blev visst kvar i garaget och kommer väl skos med nå rejsigare däck när andan faller på 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts