Jump to content

Bil/bilbygge i Gbg-trakten för visning?


Axly

Recommended Posts

Hej, huvudet är fullt med tossiga idéer och jag är en hands-on människa, så jag skulle gärna titta, känna, klämma, mäta på en sjua med bilmotor. Fege och Ericjo öppnade sina garage för ett tag sedan (tack igen förresten!) och det var fantastiskt både kul och lärorikt, och jättetrevligt! men hur coolt det än är med rejsig hojsnurra så skulle jag verkligen vilja kika på en bilmotoriserad bil (eller för den delen ett bygge på gång, går precis lika bra!), gärna måtta lite på ram och syfta och klura...

Om någon i närheten av Götet har tid och lust att ta emot en filur med ett block och en tumstock en stund så vore jag jätteglad :)

/johan

Link to comment
Share on other sites

Låter som en bra idé.

Skulle det vara intressant att komma upp till Trollhättan/Vänersborg/Grästorp (med omnejd) om vi får till någon helg som passar?

Link to comment
Share on other sites

Axly, det finns ett bygge med bilmotor på Hisingen som du kan komma och kika på om du vill :). Kanske en kväll mitt i veckan så slipper halva helgen gå?

Det kanske är dags att få till den där mars/aprilträffen vi pratade om när vi träffades sist?

Javisst, varför inte?

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Postmanpat, tackar! jag kommer säkerligen att ta mig uppåt framöver :)

Jari och Jörgen, jag kikar gärna på era med, men det kanske vore bra som allmän garageträff i andra tråden?

Pac, tackar, pratar med dig på Lync just nu ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...