Jump to content

Har köpt ett par nu...


Recommended Posts

En kompis till mig har en ihop-punktad bokram till salu. Priset är väldigt förhandlingsbart, han är ute efter utrymmet och försökte pracka på mig ramen för några månader sedan... :D

PMa mig om det kan vara intressant så förmedlar jag kontakten.

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Har blivit sugen på att bygga en locost och tänkte se om det finns ett avstannat bygge till salu, innan jag börjar kapa rör.

Är ute efter ett bokchassi eller liknande, helst inte större då jag har tänkt bygga så lätt som möjligt.

Jo, man köper ju på sig en del grejer man liksom inte får tid med, så visst ....... vill du köpa ett komplett rullande chassis så har jag en komplett bil utan motor och låda stående.

Har väl varit med en lite tur i krigen (gått några varv på banan skulle jag tro) och behöver lite renovering men om man bortser från motor/låda borde det vara en komplett bil med en del riktigt fina bitar, bur och lite av varje.

Kolla tråden "Seven från den andra sidan" under Våra Bilar och maila/ring mig gärna om detta är något du tycker låter roligt. Priset borde det väl gå att enas om ...... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...