Jump to content

Nytt medlem


ClaesDK

Recommended Posts

Hej.

Som framgår av min profil, är mitt namn Claes och är från Danmark. Jag flyttade nyligen till Göteborg och tog med mig min MK Indy. Jag byggde den i England och den är fortfarande registrerat i England. Jag har förstått det inte riktigt låtar sig göra att registrera den i Sverige, så den står i en väns namn och jag kör den på engelska plåtar (jag står med på försäkringen).

Hoppas jag kan träffa någon här på forum som jag kan köra med i Göteborgsregionen. Jag är också intresserad av bankörning, om trackdays finns i Sverige.

Jag ser fram mot att följa diskussionerna här på forumet.

Min bil är en MK Indy med en 2007 CBR1000RR Motor.

Ledsen om jag stavar som en 5 åring. Gör mitt bästa för att lära mig språket.

Mvh Claes

MK1.bmp

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till Forumet! Kul med fler bilar i Göteborgsregionen.

Skulle vilja tipsa om två grejer:

1. Bli betalande medlem i Locostsweden MK

2. Häng med på "inspirationsrunda" den 26/2 (om två veckor) i Göteborgstrakten och kanske kan vi kolla på din bil också?

Läs mer här: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=9072&view=findpost&p=97355

Link to comment
Share on other sites

Välkommen

Hör gärna av dig till somaren vi är 2 bilar i Vårgårda och 2 i Lerum och 2 på gång i Alingsås

Häng gärna med till tjolöholm om du har tid.

Lev väl

Michael Wänström

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tack för den fina välkommen.

Jag är tyvärr inte hemma den 26 / 2, men det finns förmodligen ytterligare ett tillfälle senare under året att träffas.

Michael. Jag tror att vi träffades på Tjolöholm förra sommaren. Skulle gerna komma dit och visa fram min bil för dom som vill se den.

Börjar bygga hus större delen av sommaren, så det finns inte mycket tid att bygga bil, men den måste jo ut och vädras ibland.

Hoppas att träffa er alla under säsongen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...