Jump to content

Säljer mitt påbörjade bygge


Recommended Posts

Om det är latinskt vet jag inte men skulle kunna vara Intresse eller har du två reggade kan man lika gärna ha sju eller åtta till på gång....... och förresten är Rayman´s bil är en mycket fin Seven som blev svår att motstå.

Link to comment
Share on other sites

Rayman: Inga lador tyvärr men vill gärna ha en eller två. Det skall gå bra ändå att få plats. Har ju en höglyftande palltruck. Med en del planerade igårkväll efter vi blev överens så börjar byggstrategin ta form. Jag har en idé om hur tre byggen som jag inte just nu aktivt bygger på skall få plats tillsammans med tre byggen som jag aktivt jobbar med i samma lilla verkstad.

Aktiva byggen blir "Rayman-bilen", Cobran och 3-wheelern. Av dessa är Rayman-bilen och Cobran är körbara.

Omplaneringar kan ske med kort varsel eller inget varsel alls.

Link to comment
Share on other sites

Pac: Tack. Det har blivit en del och det känns helt rätt att både bygga, organisera och kunna växla mellan olika projekt som är egna eller projekt att färdigställa. Skulle kunna tro att det är splittrande men Nej så är det inte utan det är kul med parallella "bygglinjer".

Man vet ju aldrig när ett tillfälle dyker upp...... eller försvinner

Link to comment
Share on other sites

Kilkenny: Helt rätt enligt regelverket för chassinummersättning från förra årtusendet (som fortfarande gäller vad jag vet)så är och förblir jag en "fåbils-tillverkare", 11 bilar kommer man inte långt med mot kravet minst 500.

Ref inlägg 575 / 576 i CealmSeven nummer Fyra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...