Jump to content

Modsport film


kimmen

Recommended Posts

Trevlig film, bra kvalité på filmen.

Vad pratar vi för hastigheter max, min och varvtid. Det låter och ser ut som det går fort men som alltid är det svårt att få riktiga fartkänslan.

Tänk att det var kö, tre bilar i rad, även på tävlingsbanan. Lite halkigt också såg det ut som.

Fortsätt gärna med filmer, ett sätt för mig att uppleva annan hastighet än vad jag är van vid plus att jag kan "åka med på" diverse olika banor.

Link to comment
Share on other sites

Kul att se skillnaden på en liten lätt bil och en stor tung med superstark motor (jag vet iallafall vilket som tilltalar mej mest)

Hoppas du kan vinna över den nästa race.

Link to comment
Share on other sites

Jo, det var ett roligt race. Vi kör i 2 klasser och bilen framför (BMW M1 med 830 hk) kör i den snabbare och jag i den långsammare klassen som jag oxå vann. Min bästa tid var 55.1 medan bilen jag ligger bakom kör på 57-58 tider :( .

Link to comment
Share on other sites

Den svarta bilen borde ju diskas på stubben. Det va ju inte bara en gång han trängde dig, såg ju flera ggr som du hade framhjulet vid hans bakhjul å du fick bromsa för att inte han ska köra in i dig.

Sen har vi ju gången när ni låg va de såg ut som bredvid varandra och han prejade ut dig från banan. Tråkigt att man ska behöva se sånt här på riktig racing med riktiga bilar.

Jag tycker det är illa nog när detta händer när jag kör tävlingar med RC bil. :(

Link to comment
Share on other sites

fan vad sugen man blev nu då :banghead:

Måste va knepigt att köra mot så tunga bilar på baksidan av kullen de tar ju helt andra spår än du vill köra, skulle du få fri lejd där är de ju av hängda direkt

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Var på Mantorp o körde i helgen, fantastiskt kul. Två nya killar som vann i Roadsport C racen, så ni borde prova oxå :racesmile:

Film från mitt ena race..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...