Jump to content

E-mailnotifieringen


patjo

Recommended Posts

I en jämförelse med andra forum tycker jag det är besvärligt att vilken tråd det gäller inte står i ämnesfältet på mailet som kommer. Det underlättar bortsortering av gamla mail från samma tråd. Inte heller öppnas tråden vid sista inlägget utan vid trådens början (på första sidan om det är en flersidig tråd) via länken i mailet.

Eftersom "alla" andra forum fungerar så så misstänker jag att det borde vara lätt ordnat med såna småsaker?

Tackar,

Patrik

Link to comment
Share on other sites

jepps, jag kopplade vad du menade.. ;)

dock ser det ut som om att det inte går att ställa just nu...

det beror nog på att "vi" kör med v1.1.2 och att det finns en v.2.0 där det är ordnat.... Jag har mailat niklas med lite frågor så vi får se vad han svarar...

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det finns en version 1.2 som jag kan uppgradera till på mitt webbhotell. Jag vågar dock inte garantera att det inte ställer till något om jag gör det. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kanske en dum fråga, men den här email-notifieringen funkar väl bara för ett specifikt ämne (fråga). Måste man subscribe för varje ämne eller kan man få ett mail varje gång nå´n gör ett inlägg någonstans på forumet? Har letat runt bland alla inställningar etc. men inte hittat nå´t som får detta att funka.

/PC

Link to comment
Share on other sites

vad jag kan läsa kan du göra både och...

Track this topic

Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.

Subscribe to this forum

Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.

om med forum menas hela forumet eller den underdel (typ som i "synpunkter" som vi är i nu) vet jag inte....

Link to comment
Share on other sites

Subscribe to this forum

Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.

Det är det jag har gjort, men jag får inte ett enda email om nya inlägg.

Och ja, jag har kollat att emailadressen är riktig....

Nå´t skumt är det. :icon_blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...