Jump to content

Ljuddämparsystem???


JonasJonson

Recommended Posts

Alltså.. Jag är så trött på MK.. :angry:

Var fan kan man få tag i ett vettigt ljuddämparsystem som passar MK med hayabusa motor?? :banghead:

Pratade med MNR men de måste ha min bil där för att kunna fixa det.. någon som har tips??

Link to comment
Share on other sites

Svetsa själv. Eller ordna rör o grejor så kanske min son kan göra jobbet åt dig. han tigar. alu.RF . titan m.m. Tyvärr har han ingen egen svets just nu men brukar hyra in sig på Brinkarnas i K-na

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ett annat tips är att kolla med Martin Keenan http://www.mkengineering.co.uk/ , han gör fina system.

Janne

Jo jag har nog pratat med mk.. o skickat 10 mail med samma beställning.. o ringt efter varje mail men de bara förhala allt hela tiden.. och kan inte ens bekräfta min order.. fattar inte hur man kan driva ett företag så illa.. :(

Link to comment
Share on other sites

Svetsa själv. Eller ordna rör o grejor så kanske min son kan göra jobbet åt dig. han tigar. alu.RF . titan m.m. Tyvärr har han ingen egen svets just nu men brukar hyra in sig på Brinkarnas i K-na

Jag ska prata med mk inom väldigt kort o se vad de säger.. om tider o om de någonsin kommer tillverka det jag har beställt utav dem.. :-(

Annars är ju din ide ypperlig :-)

Link to comment
Share on other sites

har du pratat med MK motorsport eller MK engineering??

MK motorsport som säljer MK:s bilar har nog en förmåga att vara dåliga på att svara...

MK engineering Martin Keenan svarade på mitt mail direkt och höll lev. tid

Janne

Link to comment
Share on other sites

har du pratat med MK motorsport eller MK engineering??

MK motorsport som säljer MK:s bilar har nog en förmåga att vara dåliga på att svara...

MK engineering Martin Keenan svarade på mitt mail direkt och höll lev. tid

Janne

Hej Janne :-)

Det är MK Sportcars jag varit i kontakt med... :unsure:

Jag kollade MK engineerings hemsida.. men som alla engelska hemsidor är de undermåttliga..

Gör de komponenter anpassade även för vanliga indy chassit??

Edited by JonasJonson
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jag har annars det grenröret som MNR levererade med mitt kit, för Hayabusa....till salu för rimmlig peng.

Sitter dessutom Katalysator på kollektorn.

4-1 med 2" ut. rostfritt.

Bör ju kunna moddas om det behövs för din ram.

Stockholm!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...