Jump to content

Slutväxel


JonasJonson

Recommended Posts

Gott folk.. nu är det som så att jag äntligen slagit sak i saken och köpt ett lätt påbörjat MK bygge.

Olyckligtvis står prylarna på fel ställe ytterligare några dagar o kommer flyttas till rätta garaget söndag natt :prop: lycklig lycklig!

Kommer monteras en hayabusa motor i den enligt planen men frågan är lite om slutväxlen. Sierra diesel har ju enligt uppgifter 3,36 men så pratas det om 3,14 utväxlingar? Vilken donator har det?

Vore tacksam för lite hjälp.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja det lär nog bli ett par natt jobb bara för att göra plats i garaget.. har skottat fram dörrarna där idag o flyttat ut bla en rysk motorcykel som åker ur samligen nu för att göra plats :lol:

För ett år sedan visste jag inte vad super 7 bilar var för något.. sen blev jag av en slump smittad och det känns så rätt att äntligen få börja förverkliga drömmen! Blir många nätter o lovar många bilder :D

Kul. Nattjobbet i garaget på söndag låter bra. DEt är till och både hälsosamt och karaktärsdanande. Skall bli kul att få följa din byggtråd.

Edited by JonasJonson
Link to comment
Share on other sites

Som sagt, tur man är singel :D

Både tiden och energin finns just nu till att kanske kunna blir klar fortare än vad jag trodde för några veckor sedan!

--- slump smittad --- Det enda vaccinet som finns är att BYGGA!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...