Jump to content

Byggen i norrland?


dennis_f

Recommended Posts

Jag har kollat igenom hela medlemsregistret men tycker att det verkar vara lite dåligt med norrlänningar där =)

Den enda jag hittar som bor norr om umeå är TheRealPinto, men visst måste det finnas fler än så?

Om någon vet av att det finns några färdiga eller pågående byggen i närheten av piteå så får ni gärna posta dem här.

Link to comment
Share on other sites

Jag bor i Boden. projektet vilar lite för tillfället, men mitt chassie är princip klart.

Har dock inte bestämt mig för vilken drivlina/donator jag skall välja.

Jag har en Omega 3000 i delar, dessutom har jag köpt en gammal volvo 740.

Igår anlände Tiger Avon byggboken efter nästan ett halvårs väntande.

Tänkte eventuellt få några tips om upphängning av individuell bakvagn. Fann att en del trådar

på forumet var nästan lika utförliga.

Link to comment
Share on other sites

Tjena jag bygger volvo baserad locost bor i umeå, och jag tror att det är minst tre bilar som kommer att bli klara i ume trakten till sommaren

Link to comment
Share on other sites

Tjena jag bygger volvo baserad locost bor i umeå, och jag tror att det är minst tre bilar som kommer att bli klara i ume trakten till sommaren

Anton är det 3st som blir klara i sommar ?

I så fall finns det 8-10 st besiktade runt Umeå.

Link to comment
Share on other sites

Guest vreten

Hej

Jag bor en bit utanför Härnösand. Jag har fått i ordning ram och framvagn och håller nu på med styrningen. Jag har också lagt i en Ford 302 V8, som så småningom ska kopplas ihop med en T5-låda från en nyare Mustang. Bakaxeln kommer från Volvo 740.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...