Jump to content

4-sitsig locost?


Snowman

Recommended Posts

Nu är ju utseénde och smak en subjektiv bedömningsfråga, men personligen var det längesedan jag såg så mycket fult på en och samma sida som hos "vindicator" :blink: ....

Du verkar ha ungefär samma smak som mig :)

Link to comment
Share on other sites

Han liknar Chip Foose men en så ful bil har nog aldrig lämnat Chips verkstad, det kan nog bara en engelsman åstadkomma.

Edited by Berne
Link to comment
Share on other sites

Fast ni kan väl ändå hålla med om att det är rätt kul att få se olika sorters Sevenbilar mm. För det är ändå någon eller några som byggt de olika skapelserna, fått dem registrerade och kanske till och med tycker om sin bil. Fin eller ful må så vara.

Jag tycker det är kul att man lyckats med en 4-sitsig. 2-sitsiga och 1-sitsiga Seven är ju inte ens svåra att göra men 4-sitsig den skulle jag vilja se ramen på hur de löst konstruktionen. Hur helthetslösningen ser ut med motor, bränsletank, kardan, bromsar helt enkelt allt. Att bygga en sedan, kan man väl göra om man tycker det är kul för tillåtet är det.

Link to comment
Share on other sites

Jovisst håller med dig cealm, smaken är ju som baken.

Jag är säker på att det kommer vara någon som tycker min sjua är ful/konstig när den blir klar. Men huvudsaken är att byggaren är nöjd med sitt verk :)

Men att fler tycker om de man gör är ju naturligtvis roligt för självbefinnandet

Edited by Krolleg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...