Jump to content

Sfro2 Klar!


Recommended Posts

Grattis,

Du har samma blinkers fram som jag har på min Ducce runt om.

Hoppas E märkningen håller för SBP's granskande öga.

Lycka till :thumbsup:

Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Jag har tyvärr ingen vindavisare, det är en liten kant på ett par centimeter i shuteln, perfekt att montera en liten ruta/vindavvisare i.

Jag hoppas att SBP godkänner blinkers jag har, dom gjorde det på min Dala7 och min tidigare Mk jag byggde.

Link to comment
Share on other sites

Grattis. ett tips om du inte har fått dina papper från sfro inom 1 vecka, ring din besiktnings man och påmin honom att skicka dom mina glömdes bort att skickas av bengt sjöberg, så först efter 2veckor skickades dom vidare för stämpling.gustaf riderspore är nog bättre om du hade honom som besiktningsman.

Link to comment
Share on other sites

Det är min tredje bil jag besiktigar hos Bengt, jag har bara lovord att säga om honom. Träffade Gustaf för första gången vid den här besiktningen och han verkade också bra.

Jag tror att man inte ska lägga förstora värderingar på hur besiktningsmänen är utan försöka hålla en dialog med dem under byggets gång så att de vet vad de kommer att besiktiga så löser sig allt till det bästa.

Nu är det bara att invänta de stämplade protokollen och skicka en lunta till Transportstyrelsen, sen gäller det att ringa dem varje dag och fråga hur det går med ärendet så man kan boka besiktningstid.

Med lite tur kanske man kan få testa på någon bandag :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Det har ju blivit populärt av små bilfabriker att köpa större som har lite problem. Dags för dig att lägga ett bud på Volvo Personvagnar? ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...