Jump to content

Vart Köpa Stålomspunnen Bromsslang??


FMR

Recommended Posts

Letat överallt ingen har det.. kollat hydroscand i växjö o karlskrona dom har inget... några nbm återförsäljare hade inte heller men kanske kund e fixa mot stortillägg 500kr slangen (1m) svindyrt ju...

Nbm i stockholm verkar ju ha men måste nästan åka med dom gammla grejorn så det blir rätt..

ska köpa 4 bromsslngar vanlig nippel volvo ok

sen en kopplingsslang M12*1

sen några An/jic 6 och 8 rostfri svetsmuttrar hydroscand kunde dock ta hem dom men har så långt att åka bara för dom när dom inte kunde fixa slangen..

Tips på nåt i närheten som kan pressa lite åt mig!!

Link to comment
Share on other sites

Vi lever i en globaliserad värld. Beställ från www.rallydesign.co.uk.

Borde vara överkomligt rent kostnadsmässigt. Frakten blir väl en liten slant men deras priser är OK.

Andra kanske har bättre tips.

Går inte är lite olika längder o sånt jag ska ha nämligen .. köpt dom slangar som fanns på rallydesign redan o ja det vart bra priser dom hade..

Link to comment
Share on other sites

Eller så tar du och åker de 2-3 milen ut till Jerry i vide (skruv) och gör dina egna slangar där, det gjorde jag och de dög åt SBP.

Han har slang på metervara och de flesta gångbara kopplingarna hemma.

Då får du det som du vill ha det....

Link to comment
Share on other sites

Eller så tar du och åker de 2-3 milen ut till Jerry i vide (skruv) och gör dina egna slangar där, det gjorde jag och de dög åt SBP.

Han har slang på metervara och de flesta gångbara kopplingarna hemma.

Då får du det som du vill ha det....

Har han riktigt press som klarar stålomspunnen?? vatt där förr o monterat en lammeldiff så vet var det ligger..

vad tar han i pris ca??

Link to comment
Share on other sites

s-racing kunde inte fixa dom köpte färdig kit från tyskland sa dom.. hindad står inget om bromsslangar på hemsidan så tvivlar att dom har dom nipplar jag behöver.

Skruvkopplingar vill jag inte köra med måste vara riktiga pressade..

Får väll ringa o fråga nbm i solna el vart det låg om dom kan fixa slangar o skicka.. men sökte lite på forumet och många verkar ju köpt från hydroscand har dom så varierade sortiment beroende på vart man bor tror? för dom har inga nipplar till bromsrör/koppling på dom 2 butiker jag varit på..

Hittar inga återförsäljare till nbm hydralic heller på hemsidan annars har dom i allfall vad jag söker...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...