Jump to content

Ny I Klubben


DomiSeven

Recommended Posts

Hejsan, Alex Bergsland heter jag, jobbar som elektriker och gick med i klubben i höstas men har inte presenterat mig än.

De senaste 12 åren har det mest varit mc som tagit upp fritiden men det börjar avta en aning.

Jag är född och uppväxt i Eskilstuna men bodde tillfälligt hos min sambo i Östersund i sju månader (pappaledighet).

Det var då jag insåg att jag ville bygga en "locost", jag såg tigrarna rulla omkring där och frågade vad det där var för nåt.

Sen dess har jag bara gått och väntat på att kunna börja.

Efter en massa velande har vi nu (jag, sambo & son) bestämt oss för att bo i Strängnäs. Detta velande har gjort att mitt bygge fått vänta en aning.

(mail till kassören om adressändring är på g)

Planen är att bygga en Westfield med Zetec 2L, troligen kommer det mesta vara nya eller renoverade delar från stockholmsfirman.

Jag tror jag är ganska klar med hur jag vill ha det mesta men det kommer ju säkert ändra sig efter hand.

Problemet just nu är att hitta ett garage/verkstad där jag kan hålla på. Jag har fått tillåtelse att vara i min brors garage i bränne/jäder men det är ca 2mil dit så det skulle vara smidigare med garage i Strängnäs (jag ska skriva en egen tråd om det i rätt forum)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...