Jump to content

Mailadress Till Rally Design


Jesper

Recommended Posts

Jag har beställt därifrån flera gånger och det har fungerat bra. Slå en signal och fråga om det är något problem med ordern, de är väldigt trevliga och lättpratade:-)

EDIT: Leverenstiderna har nog legat mellan knappt en och två veckor.

Edited by Lozec
Link to comment
Share on other sites

För mig har det nästan alltid blivit levererat inom en vecka.

Förutom senaste beställningen, men jag mailade (är på resande fot och har inte den adressen i min resedator) och fick ett snabbt svar där det preciserades vilket detaljnummer som orsakat förseningen. Inte helt oväntat började numret med bokstäverna DAR, vilket innebär att det är prylar tillhandahållna/tillverkade av Darren, dvs GTS Tuning som har någon form av samarbete med RallyDesign.

Men som sagt, det är som regel väldigt snabba och pålitliga leveranser!

Link to comment
Share on other sites

Jag har samma erfarenhet. I bland är dom lite för snabba. En gång fick jag grejorna dagen efter. Som tur var fanns en granne tillhands för att ta emot grejorna.

Samma gäller för Burton Power, hittills inga problem.

En gång missade dom att lägga ner några prytlar. Plockaren hade bocka av att han hade lagt ner det, men det fanns inte i lådan. Så jag tänkte att dom kommer krångla, men det var inga problem. Dom skicka det grejorna dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...