Jump to content

Skräckbilder!


Kilkenny

Recommended Posts

klicka här : http://www.rorty-design.com/content/Poultry-poo.htm

scrolla ner till mitten unjefär och kolla på "svetsfogarna" , finns inga som helst ursäkter för sånt här, livsfara för alla parter,

Absolut ingen kritik mot forumsdeltagarna, mer som en liten aha upplevelse..... :blink: :o

(förövrigt en intressant byggsida, om ni inte redan sett den)

lev väl / björn

Edited by Kilkenny
Link to comment
Share on other sites

Nog för att man gjort en och annan fulsvets men vafan, dom här lirarna måste ju varit på fyllan eller nåt!

Jävligaste jag nånsin sett men tydligen passerar en del sånt i SVA-paradiset Storbritannien, världens modernaste u-land.

Edited by Drake
Link to comment
Share on other sites

skulle jag svetsa bara hälften så dåligt på jobbet skulle jag bli arbetslös... och vi gör inte några viktiga saker.. jag menar inga schassien tryckkärl eller bärarms infästningar... snacka om fulsvetsar.. tycker det ser mestadels ut som för mycket trådmatning och förlite kräm.. dvs precis avigt..

Link to comment
Share on other sites

åh fytihelvete. Det va det värsta jag sett någonsin.....e själv ganska novis men va fan. Jag skulle alldrig våga sätta mig i ett fordon med såna svetsar. Usch, livsfarligt. Undrar hur dom tänkte. Antagligen gjorde dem inte det.

Jag ska i alla fall ha lite högre standard.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...