Jump to content

Konbana Eksjö 13/9 2008


heralue

Recommended Posts

Hemma i Götet efter ett alldeles utmärkt evenemang som gav mersmak. Tack för det. Blev tyvärr lite åksjuk av alla dessa koner. I morgon kör vi på Ale Ring och då får jag se om jag lärt mig något.

Link to comment
Share on other sites

Hoppsan här går det undan med postandet.

Måste ju erkänna att det inte var jag som fotograferade.

Det var en av de yngre funktionärerna som var utplacerad på baksidan av banan under hela dagen förutom då det var uppehåll för koav me brö, som utförde all fotografering med min kamera.

Så det är ju bara att tacka för hjälpen till fotografen och övriga funktionärer som gjorde det möjligt för oss andra att köra.

Peer O

Link to comment
Share on other sites

Här kommer lite tider.....

Mats Andersson 1.47.1

Jim Kindblad 1.51.6

Patrik Rydh 1.52.7

Berne Fransson 1.54.9

Thomas Sandqvist 1.55.3

Johan Lutgård 1.55.5

Roland Skårner 1.55.8

Peer Olsen 1.57.0

Sven Fagerberg 1.58.7

Joakim Winkler 1.59.5

Peter Carlsson 1.59.5

Micke Lvov 2.00.3

Daniel Svanberg 2.01.6

Håkan Book 2.02.5

Kalle Petersson 2.17.7

Edited by heralue
1 tid saknades ....
Link to comment
Share on other sites

Bra att du lagt ut tiderna äntligen, men stämmer verkligen din tid? har för mej att det var 3.00

Fina bilder Peer, men vad har heralue för spårval på den bilden? :lol:

Edited by Berne
Link to comment
Share on other sites

Jag undrar om inte heralue har ungifär samma spårval som du hadde när rökpuffen kom efter din bil :eclipsee_steering: . Eller var det oljerök från motorn som syns på din bil. Får väl erkänna att jag själv hadde nog samma spårval ungifär på samma ställe, tycker mig känna igen de felplacerade konorna.

Måste ju vara så, för kör tekniken var ju som alltid är varierande och situations beroende och eventuella variationer i spårval berode nog på den nylagda asfalten, solen eller kanske de vita streken.

Den ende som vet vad som värkligen hände och orsaken därtill är ju fotografe och honnom vill jag inte namn ge i forumet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...