Jump to content

Velodromloppet Gelleråsen 13-15 Juni


pacman

Recommended Posts

Om två veckor är det dax för Velodromloppet igen. Förra året var vi ett hyfsat antal på plats (i alla fall på lördagen...), och Borg´s hade fixat med tält och stolar/bord.

Hur blir det i år? Någon som har kollat med Gelleråsen om vi kan få en uppställnigsplats som förra året?

Link to comment
Share on other sites

Jag är lite sugen !!!

Skulle egentligen åkt cykel Vättern Runt men med kass rygg har träning inte varit så bra ...

Dessutom är det Jeep Jamboree (Jeep Club Sweden firar 10 år) så det finnes många skäl att ta sig till Gelleråsen .....

Edited by heralue
Link to comment
Share on other sites

Jo Gälleråsen med Historic Racing är ett måste. Har klubben en träffruta där som förra året tar jag Hooden, om inte tar jag min nyss inköpta Alfa Spider. Vädret är också av viss betydelse.

/ Jarl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi är välkommna dit även i år! :)

Dom ger oss en plats.

Problemet är att inte jag hinner vara med och arrangera detta i år med tält och flaggor.

Men som besökare skall jag försöka komma dit 1 dag.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag kommer att åka Seven till Karlskoga, om det blir lördag eller söndag beror på vädret. Ev. samåkning från Sannakroa skulle vara kul. Men vi avvaktar väl säkrare väderprognoser.

Per-Erik

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer också, men bara på söndag och utan sjua. Kommer dit med SAAB CabrioChallenge istället. Vi blir nog ungefär 15 bilar. Har du en SAAB Cab finns det nog fortfarande möjlighet att delta. www.cabriochallenge.se

Vi ses! :racesmile:

/Fredrik o Anna

Åker den gula Viggencabben med röda plåtar!

Link to comment
Share on other sites

Hej !

Jag var på Gelleråsen idag, vad jag såg var jag enda Seven. Men vädret var bra och det var bra race. Tyvärr var det mindre med bilar på finbilsparkeringen än lördagen förra året. Jag tycker nog att det var något mindre med publik också, men det kan kanske bero på fotbollen.

Per-Erik

Link to comment
Share on other sites

Kan bara hålla med tidigare talare. Det var bedrövligt lite både folk och bilar... Finbilsparkeringen som ju brukar vara hyggligt välfylld var inte nes fylld till en femtedel. Miataklubben som ju brukar vara en 15-20 bilar var 6... Men men, fina tävlingar var det iallafall, och under lunchuppehållet fick vi rasta våra cabbar några varv på banan med! :racesmile:

Edited by Sword
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...