Jump to content

Westfield Honda


kimmen

Recommended Posts

Då har man lagt ut sin första film på nätet :)

Lite lång(tråkig) kanske (ca 7 min) men jag är dålig på att klippa.

Tryck på watch in high quality till höger under videon, blir mycket bättre :thumbsup:

Edited by kimmen
Link to comment
Share on other sites

Har inte hunnit kolla filmen ännu.. (håller på å tankar ner den med Youplayer) men jag märkte något skrämmande...

kollar man under "Related Videos" så hittar man denna längst upp :P

Link to comment
Share on other sites

Ser så jävla bra ut det där Kimmen. Kommer t.o.m ifatt Hahlin med sitt monster eller han kanske körde lugnt det varvet ;)

2fast4u

Gillar din svarta bil. Lite oroväckande med huven bara

Hoppas det inte bara blir ett släpp

flyingbonnet.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hahlin´s sjua är ett monster, men förmodligen ganska svår att köra riktigt fort med på bana. Det är i inbromsningar man gör dom flesta omkörningarna förutsatt att man gör bra utgångar ur böjarna. Tror inte att de hade fullt laddtryck när dom körde i helgen heller. :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Man kan tro det när man ser det så här. Jag kör den första bilen som Kimmen kör om. Nu låg jag iofs på nedkylning, men det spelar ingen roll. Gången innan körde jag så hårt jag bara vågade och då såg det likadant ut, han bara flög förbi.

Kimmen håller typ 200 i slutet av rakan, jag själv kommer upp i 138.... Det säjer ju lite om skillnaden i hastighet.

Link to comment
Share on other sites

Japp. Det går otroligt fort.

Jag körde på 1.09 och Kimmen körde på under minuten. Det betyder att han varvar mig på dryga 6 varv.

Link to comment
Share on other sites

Japp. Det går otroligt fort.

Tack, och oavsett fart har vi nog lika roligt :racesmile: lite synd att det inte är fler som kommer o kör. Föresten var ju Per (Mildseven) från Arboga och körde några varv med sin gröna sjua :eclipsee_steering: :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var nog inte så många på detta forum som visste om att det var körning däruppe.

Men vi får väl se vad som händer i framtiden när man blir färdig med bilen, om man hänger på någon gång.

Link to comment
Share on other sites

Se7en-days körningarna peresenteras alltid på www.se7en-days.se*. Oftast också på Rejsa (om vi inte får ihop folk via se7en-days)

Sen har det inte varit så bra uppslutning från locostsweden på tidigare träffar (som har presenterats här) så vi brukar inte presentera dom här längre.

Link to comment
Share on other sites

Skitfina bilder!

Men orsaken att inte delge locostforumet att det var körning på gång...

Tja, det är ju också ett sätt att marknadsföra.

- nej, det var inte så stort intresse tidigare så vi tyckte det var för jobbigt att kopiera in texten och skicka iväg.

Ökar då garanterat inte intresset.

Link to comment
Share on other sites

Ja lite så är det. Varför hålla på att presentera träffar som ingen kommer på?

Det är alltid lätt att i efterhand säja att man inte hade fått reda på det.

Men hur många av er satt hemma i Torsdags och funderade på om det inte var nån banträff i dag. Som dessutom bara kollar på Locostsweden för att se om det var nån?

Den som är sugen kan ju faktiskt kolla lite själv också. Rejsa är ett bra forum för sånt(där även denna träff fanns).

Märk väl att denna träff inte var en "locost-träff" utan en bil och motorcykelträff med både porschar, sevens, etc.

Kimmens kommentar om att det är lite synd att inte fler kommer och kör riktar sig mer mot alla som hänger på rejsa och dyl och pratar vitt och brett om banåkning, men aldrig visar sig på banan.

Här på Locostsweden har man en annan inriktning än bara piska banor, och det är inget fel med det. Men så är det.

Här är nästa träff för er som missade mittsverige. http://www.se7en-days.se/smf/index.php?topic=3.0

Skitfina bilder!

Men orsaken att inte delge locostforumet att det var körning på gång...

Tja, det är ju också ett sätt att marknadsföra.

- nej, det var inte så stort intresse tidigare så vi tyckte det var för jobbigt att kopiera in texten och skicka iväg.

Ökar då garanterat inte intresset.

Link to comment
Share on other sites

Kjula är bra presenterat, i god tid och hyggligt stor uppslutning.

Fast det är i och för sig enklare underhållning för oss som inte har bilar som riktigt håller måttet för att vara roliga på en riktig bana.

Nog om detta.

En vacker dag kommer jag nog att dyka upp på bana - trots att jag inte har en chans pga rallyförargenerna. Och är tävlingsmänniska när det handlar om bilkörning.

Ett par tre sobril innan race kanske är rätt medicin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...