Jump to content

Har Det Hänt Något Med Pm-funktionen?


_coffe_

Recommended Posts

Jag kan inte skicka PM, varje gång så jag trycker på skicka så får jag bara upp att sidan inte kan visas... Har det hänt något med forumet just nu eller är det bara jag? Frågan är väl mest om PM'et går fram ändå?!

Link to comment
Share on other sites

Inte vad jag fått höra något om tidigare. Om du är osäker så kryssa i Add a copy of this message to my sent items folder i rutan under. Då kan du gå in senare och kolla om det gått iväg (vilket det ska ha gjort om det ligger där).

Link to comment
Share on other sites

Jag har upptäckte att det går iväg ändå, så Tommy har fått tre :P Jag har aldrig upplevt det tidigare, så det kanske bara är något tillfälligt... Tänkte bara om någon visste något om det eller har samma problem just nu...

Link to comment
Share on other sites

Jag har också haft problem med att skicka PM, samt att jag får upp "sidan kan inte visas" ibland när jag klickar på en tråd för att läsa.

Jag upplever även forumet i sin helhet som oehört segt att klicka sej runt i över lag. Andra sidor och forum som jag besöker går som blixten jämförelsevis. Såhär var det inte förut utan för min del började det "sega sej" i höstas någongång.

Ladda forumets förstasida ( http://forum.locostsweden.se/index.php ) tar sällan under 30 sek. med min 24Mbit lina.

börjar bli jäkligt drygt !

Edited by Arrowsmith
Link to comment
Share on other sites

Jag brukar få "sidan kan inte visas" ibland med när jag skriver ett inlägg och trycker på svara... Då kan det stå och ladda ett bra tag och sen den sidan, ändå så läggs inlägget upp... Så det gör ju inte så mycket, men det är lite drygt bara...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...