Jump to content

Äntligen ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! &


Acke

Recommended Posts

Jupps... efter att besiktningen är klar så e de bara handpenning å namntekning kvar sedan är man husägare med GARAGE ! ! ! ! ! ! ! !

:image224: :thumbsup: :bowdown: :hyper2: :banana: :toot: :wohow: :icon_bach: :D :wub: :lol:

så sedan är ursäkterna slut å bygget måste gå fortare framåt.. :D

Lite bilder: http://trampebil.se/aspered

Link to comment
Share on other sites

det ligger i Göteborg i Gunnilse.. ( i jämnhöjd me Partille för dom som vet var det ligger.. )

Karta ! ! ! !

å jepps, som ni ser på kartan så e de en sjötomt.. näst sista huset på vägen innan vändplatsen.. :)

Å en av mina bästa polare bor i huset brevid.. :D

taxvärde 1.2mkr

Link to comment
Share on other sites

Ser fint ut, och se nu till att inte lova frugan att måla om dittan och bygga om dattan förrän du fått ihop Budda ;) Bara att säja att man måste bo ett tag innan man vat vilka grejor som ska göras. Lycka till, och jag väntar mig att se Budda på banan nästa vår :heyjoe67_ferrari:

Link to comment
Share on other sites

Tackar tackar... Tjejen pluggar till sjuksköterska i 2 år till, så de blir målning samt tapeter till att börja med...

Renovering av badrum å kök blir när hon är färdig.. :)

LarsH: givetvis är du välkommen.. :)

Matz: Nipps.. hade en del i fonder som jag plockar ut nu och som det ser ut så behöver jag inte sälja NSXen.. iaf inte ännu..

det är inte riktigt rätt årstid för att sälja en sådan bil så kanske säljs den till våren.. :(

Link to comment
Share on other sites

Gratulerar!

Jag längtar till den dag då vi kan köpa kåk, men det dröjer några år.

Sambon pluggar till läkare och när hon är färdig ska jag bli hemmaman med garageansvar (fast det har vi inte förhandlat om ännu) :whistling:

Faktum är att vi skulle bo för i stort sett samma kostnad i villa i dag. Jag står med dryga 2000 spänn varje månad i garagehyror och lägger man dessa slantar ihop med lägenhetskostnaden så räcker det till en billig kåk med garage (dock inte i Uppsalas närhet, man måste ut ett par tre mil). En studerande plus en timanställd = kalla handen från banken...

Link to comment
Share on other sites

såja.. då va äntligen kontraktet påskrivet å handpenningen betald.. :)

tillträde 1 November om inte dom blir klara innan å vi blir av med lägenheten snabbt.. :)

Ingen som är intresserad av att köpa en 5:a i Askim ( Göteborg ) ?? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...